,
Nusantara

Sule Ungkap Status Baby Shima Dan Dirinya

Gempak ID
15/04/2019
02:57 MYT
Heboh belakangan ini komedian Sule dirumorkan sedang menjalin asmara dengan penyanyi kelahiran Malaysia, Baby Shima.
Jika sebelumnya Baby Shima tidak membantah berita kedekatan mereka dan melabelkan hubungannya dengan Sule sebagai Teman Tapi Mesra, kini duda itu pula memberi komentar terhadap kisah tersebut.
Kepada Insertlive, pria bernama lengkap Entis Sutisna yang ditemui di Tebet, Jakarta Selatan, itu menuturkan jika biarkan waktu yang menjawab kabar kedekatannya dengan penyanyi asal Malaysia, Baby Shima.
"Saya sama siapa aja deket, kalau untuk itu nanti biarkan waktu yang menjawab," kata Sule, Minggu (14/4).
Secara bercanda, Sule mengatakan dirinya dekat dengan banyak wanita cantik.
"Berjalan aja lah mengalir, Baby Shima temen, Naomi juga temen, yang spesial ada," ujarnya lagi.
Sule sendiri harus menerima hakikat pernikahan yang dibina dengan Lina setelah 20 tahun menikah kandas pada tahun lalu. Kini resmi menyandang status duda, Sule memang dikabarkan dekat dengan banyak wanita cantik.
Mendengar kabar-kabar tersebut, semua anak Sule mengaku tidak ingin menghalangi sang ayah untuk berpacaran. Keempat anak Sule hanya ingin ayahnya hidup bahagia dengan wanita pilihannya.
"Anak-anak saya itu semuanya bilang silahkan yang penting ayah bahagia, sama siapapun, yang penting menurut ayah bahagia," ucap Sule.
Sumber: InsertLive Instagram: Sule, Baby Shima
Oleh: Maliah Surip
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Da’i Fuad Bidas Dakwaan Baby Shima, Siap Tunjuk Bukti Dah Tegur Da’i Syed - “Saya Tak Menegur Dalam Keadaan Berkiblatkan Mana Kawan, Mana Lawan”

gempak
02/09/2024
02:52 MYT
Pendakwah, Da’i Fuad tampil menjawab teguran penyanyi, Baby Shima yang mendakwa dirinya pilih kasih dalam memberi teguran terhadap agamawan.
Hiburan

Baby Shima Selar Tindakan Pendakwah Bebas Membisu Bila Kes Libatkan ‘Geng’ Sendiri - “Semua Senyap Sunyi Masuk Dalam Gua…”

gempak
01/09/2024
21:55 MYT
Tindakan pendakwah bebas Da'i Fuad meluahkan rasa simpati dengan nasib menimpa rakannya iaitu Da'i Syed mendapat perhatian penyanyi Baby Shima.
Hiburan

Lepas Buka Tudung, Bekas Isteri Sule Kembali Jadi DJ: “Cari Wang Halal & Berkat”

gempak
28/05/2024
11:50 MYT
Nathalie Holscher mengaku dia kini meneruskan semula kerjaya lamanya sebagai DJ sebelum berkahwin dengan pelawak Sule selepas bergelar janda demi kelangsungan hidup.
Nusantara

Sule Jual Semua Kereta Mewah Dari Mustang Hingga Porsche, Sekarang Pakai Innova

gempak
14/05/2024
14:55 MYT
Namun Sule mengaku sudah menjual kesemua kenderaan mewahnya.
Hiburan

Nikah Secara Islam 8 Mei Ini, Mahalini & Rizky Febian Selamat Jalani Upacara Dharma Suaka Adat Bali

gempak
06/05/2024
13:16 MYT
Pasangan penyanyi terkenal Indonesia, Rizky Febian dan Mahalini selesai menjalani upacara dan adat Bali sebelum keduanya berkahwin secara Islam pada 8 Mei ini di Jakarta.