,
Artis

Ternyata ARMY, Vino G Bastian Beri Kue BTS di Ultah Marsha Timothy

Gempak ID
08/01/2021
05:37 MYT
Sadar akan kegilaan sang istri terhadap grup K Pop, BTS, Vino G Bastian memberikan kado berupa kue BTS pada ulang tahun Marsha Timothy.
Hal itu terungkap lewat foto yang diunggah di akun Instagramnya Jumat (8/1/2021).
"Selamat ulang tahun istriku tercinta, sahabat sejatiku selamanya. Jutaan cium dan cinta untuk kamu," tulis Vino pada akun bernama @vinogbastian__.
Ia melanjutkan, "Semoga kamu memiliki tahun yang luar biasa, Baby Army. Dari aku, izzy, Kim Nam Joon, Kim Seok Jin, Min Yoon Gi, Jung Ho Seok, Park Ji Min, Kim Tae Hyung, Jeon Jung Kook."
Marsha menyambut ulang tahun ke 42 tahunnya hari ini tak menyangka akan diberikan kue bertuliskan Dynamite lengkap dengan lambang BTS di hari bahagianya ini.
Selain itu pada bagian bawah kue tersebut terdapat miniatur tujuh personel boyband BTS. Selain itu, Vino juga menandai lokasi foto tersebut di BTS World.
Ia malah menuliskan apresiasi lewat akun Instagramnya bersama kue BTS itu yang berbunyi: "Thank youuu so much daddy n Jizzy Pearl HAHAHAHAHA This is spectacular.....!!."
Oleh: Maliah Surip Instagram: @vinogbastian__.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Gara-Gara Naik Skuter Elektrik Ketika Mabuk, BTS Suga Dapat ‘Masalah’

gempak
25/08/2024
17:00 MYT
Bukan memandu kenderaan sebaliknya hanya menaiki skuter elektrik dan terjatuh kerana mabuk, BTS Suga kini berdepan tindakan tidak bertanggungjawab itu.
Hiburan

BTS Jin Jadi Pembawa Obor Wakili Korea Selatan Di Olimpik 2024

gempak
02/07/2024
13:23 MYT
Populariti Jin BTS bukan hanya untuk industri hiburan K Pop tetapi juga digunakan dengan baik oleh Korea Selatan apabila dilaporkan bakal menjadi pembawa obor di temasya Olimpik 2024.
Hiburan

Miss K: Alahai...Aktres Cantik Bercinta Dengan Lelaki Berstatus Suami Orang

gempak
11/06/2024
02:30 MYT
Tengah sedap breakfast pagi-pagi ni tiba-tiba kawan Miss K foward satu gossip panas ni! Terus hilang mood Miss K nak me time sekejap. Lahhh tiber.
Hiburan

Pameran 7 Kumpulan K-pop Singgah Di KL! Ada BTS, Enhypen, Le Sserafim & Ramai Lagi

gempak
08/06/2024
14:43 MYT
Pameran yang dinanti-nantikan peminat K-pop, The Daydream Believers yang menampilkan potret dan perjalanan seni kumpulan ternama Korea Selatan termasuk BTS, Tomorrow X Together, Enhypen, Le Sserafim, Fromis_9 dan &Team bakal berlangsung di Malaysia tidak lama lagi.
Hiburan

Miss K: Pelakon Lelaki Teringin Nak Tampar Aktres Sebab Buat Hal Di Set, Netizen Petik Nama Baizura Kahar?

gempak
31/05/2024
08:02 MYT
Miss K nak rewind baliklah, kecoh baru-baru ini katanya ada seorang pelakon lelaki ni teringin nak tampar seorang aktres sebab buat hal dekat set.