,
Nusantara

TWICE Jadi Grup K Pop Pertama Punya Serial di YouTube

Gempak ID
19/04/2020
04:48 MYT
TWICE menjadi grup K-Pop pertama yang memiliki serial YouTube original sendiri. Iya, itulah kado termanis buat penggemar grup tersebut yang diberikan oleh YouTube di saat pandemi Corona ini.
Serial tersebut diberi judul TWICE: Seize the Light. Direncana rilis pada 29/4/2020, serial ini akan mengungkap dari dekat sisi glamor dan realitas para member.
Serial ini juga akan menggali momen baik dan tantangan yang mereka hadapi sehingga bisa menjadi salah satu grup K Pop yang sangat mendunia.
Sebelumnya YouTube telah merilis duet TVXQ dan Super Junior dalam Analog Trip dan serial dokumentar dari Jay Park lewat Chosen1.
Kredit Foto: CNA Lifestyle
Oleh: Maliah Surip
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Berita

Remaja Maut, Doktor Bedah Berpandukan Tutorial Pembedahan Di YouTube

gempak
14/09/2024
07:25 MYT
Doktor dikenali sebagai Ajit Kumar Puri itu didakwa menggunakan tutorial melakukan prosedur membuang batu hempedu di YouTube ketika insiden pada minggu lalu.
Hiburan

Peminat Mahu Wonder Girls Kembali Bersatu, Buat ‘Comeback’ - “Rindu… Semua Pandai Tulis Lagu”

gempak
17/07/2024
12:55 MYT
Namun tidak semua kumpulan mampu bertahan atau mengekalkan populariti seperti kumpulan ikonik, Wonder Girls.
Viral

Dah Lama Tak Dilihat Bersama, Cupcake Aisyah Buka Mulut Mengenai Nana - “Saya Hormat Keputusannya…”

gempak
06/07/2024
23:55 MYT
Youtuber dan pelakon, Nur Aisyah Muhammad Razip atau Cupcake Aisyah akhirnya berbicara mengenai kisah sebenar yang berlaku antara dia dan sepupunya, Nana.
Viral

Tempatkan Lelaki & Perempuan Dalam Satu Rumah, Kandungan YouTuber Ini Diselar Netizen

gempak
17/05/2024
06:55 MYT
Sebuah video di satu saluran YouTube mengundang pertanyaan ramai apabila kandungan yang dibuat memperlihatkan beberapa orang lelaki dan perempuan bersekedudukan dalam satu rumah selama 77 hari. Bagaimanapun, apa yang memisahkan antara lelaki dan perempuan di dalam rumah berkenaan hanyalah satu dinding mudah alih yang disediakan dan digunakan ha
Hiburan

Awal Ashaari Dilantik Wajah Usanita 2024, Bakal Hoskan Program Bual Bicara 15 Episod - "Kita Mahu Sajikan Content Yang Segar & Berinspirasi"

gempak
05/05/2024
09:55 MYT
Usanita bakal memperkenalkan program bual bicara yang akan dikendalikan bersama pengacara popular Awal Ashaari.