,
Artis Korea

Love! Seol In Ah Akhirnya Satu Agensi Dengan Kim Soo Hyun & Seo Ye Ji

Mya Amri
15/04/2022
12:00 MYT
Pelakon Korea, Seol In Ah akhirnya memilih untuk meneruskan kerjaya dengan agensi baru iaitu GOLDMEDALIST Entertainment.
Berita itu diumumkan oleh wakil agensi berkenaan dalam satu kenyataan rasmi kepada media.
“Seol In Ah ialah seorang pelakon yang memiliki pelbagai karakter dengan visual yang menawan dan kemahiran lakonan yang mantap. Kami akan melakukan yang terbaik sebagai agensinya.
“Kami juga akan sentiasa membantu dan memberikan sokongan kepadanya agar dia boleh mempamerkan sisi yang belum pernah dilihat sebelum ini sebagai seorang pelakon.
“In Ah juga mempunyai potensi luar biasa sebagai seorang pelakon kerana dia telah menunjukkan lakonan uniknya, jadi kami berharap anda semua dapat terus menyokongnya meneruskan kerjayanya bersama dengan GOLDMEDALIS,” jelasnya.
In Ah memulakan kerjayanya pada tahun 2015 dan antara lakonannya hitnya adalah dalam School 2017, Beautiful Love, Wonderful Life, Mr. Queen, dan Business Proposal.
Antara artis hebat yang berada di bawah naungan GOLDMEDALIST Entertainment adalah Kim Soo Hyun, Seo Ye Ji, Kim Sae Ron dan Choi Hyun Wook.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Sukan

Badminton, Terjun Digugurkan Pada Sukan Komanwel 2026

gempak
22/10/2024
18:55 MYT
Badminton yang merupakan antara penyumbang pingat untuk negara di Sukan Komanwel telah digugurkan daripada temasya tersebut yang akan diadakan di Glasgow, Scotland pada 23 Julai sehingga 2 Ogos 2026.
Hiburan

"Habis GV9 Saya Balik Ke Singapura..." - Hazrul Nizam Lancar Lagu Rawan Selepas 21 Tahun Tanpa Lagu Solo

gempak
22/10/2024
15:55 MYT
Penyanyi Hazrul Nizam mengambil keputusan tampil dengan single baharu selepas kali terakhir membawakan lagu Kaulah Segalanya kira-kira 21 tahun lalu.
Hiburan

30 Tahun Bersama, A.C.A.B Bakal Perform 37 Lagu Pada Konsert Bring Back The Bootboys! - "Selepas Ini Kami Dengan Haluan Masing-Masing"

gempak
22/10/2024
14:55 MYT
Kumpulan muzik underground tempatan, A.C.A.B akan tampil dengan persembahan pentas terakhir mereka Bring Back The Bootboys pada Disember ini serentak dengan ulangtahun ke-30.
Hiburan

"Fattah Amin Bukan Saja Selebriti Dihormati Tapi Bersemangat Beri Inspirasi Generasi Muda" - Cikgu Fana PTTI

gempak
22/10/2024
13:50 MYT
Pelakon terkenal Fattah Amin melangkah ke arena pendidikan dengan kolaborasi terbaharunya bersama pusat tuisyen terkemuka, PTTI dalam usaha untuk memberikan sokongan kepada pelajar yang bakal menduduki Sijil Pelajaran Malaysia (SPM).
Filem

Dari Ketua Polis Ke Ketua Dukun! Kemunculan Yusof Haslam Dalam Don Dukun Bikin Ramai Terhibur - “Semua Dah Rosak”

gempak
22/10/2024
12:50 MYT
Penerbit dan pengarah Datuk Yusof Haslam mencuri tumpuan apabila bakal muncul dalam filem Don Dukun.
BorakSeeni