Viral

Heboh Pangeran William Selingkuh Dengan Teman Baik Sang Istri, Kate Middleton

Gempak ID
13/04/2019
05:32 MYT
Hujung pekan ini dunia dihebohkan dengan rumor perselingkuhan Pangeran William dengan seorang bangsawan kerajaan Inggris, Rose Hanbury.
Hanbury pula bukan orang asing buat sang istri pengeran itu, Kate Middleton. Dia adalah teman baik Middleton.
The Sun melaporkan terkuaknya perselingkuhan itu telah membuat Middleton sangat marah sehingga hubungan baik mereka tidak sedekat dulu lagi.
(Kate Middleton dan Rose Hanbury dilihat mesra dalam sebuah acara yang turut dihadiri Pangeran William)
"Mereka dulu dekat tetapi tidak lagi kini," ungkap satu sumber kepada The Sun.
(Rose Hanbury dikatakan salah seorang teman baik Kate Middleton)
Laporan tersebut juga menyebut setelah perselingkuhan itu sampai ke pengetahuannya, Middleton telah meminta sang suami itu tidak berteman sama sekali dengan mereka. Dia juga tidak boleh berada dalam lingkar pertemanan mereka.
Biarpun rumor perselingkuhan tersebut telah begitu heboh, namun Istana Kensington menolak memberikan komentar. Pihak istana sebaliknya telah memberi peringatan agar tidak mengulas rumor tersebut.
Menerusi Pasal 8 Konvensi Eropa tentang Hak Asasi Manusia, media massa yang melaporkan ketidakbenaran dan merusak nama baik, publikasi atas spekulasi palsu boleh termasuk dalam pelanggaran privasi.
Sebelumnya media Inggris heboh melaporkan Pangeran William berselingkuh dengan Hanbury sejak sebulan sebelum Middleton melahirkan anak kedua mereka, Pangeran Louis pada April 2018.
Pun, sejauh mana kebenaran rumor ini? Hanya Pangeran William, istri dan wanita tersebut juga pihak Istana Kensington yang tahu.
Sumber: The Sun Kredit Foto: Canada Election Gallery, Celebrity Insider, Architectural Digest
Oleh: Maliah Surip
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Laman Utama

Pemenang Utama ‘Mirinda Riang Raya & Menang Bersama-Sama The Experts’ Terkejut Dapat Kereta Proton X50 - “Kira Macam Hadiah Hari Jadi Saya”

gempak
02/07/2024
04:55 MYT
Pemenang utama kempen ‘Mirinda Riang Raya & Menang Bersama-Sama The Experts’ iaitu Mohd Zaki Hassan, 41 melahirkan rasa syukur apabila menerima hadiah sebuah kereta jenama Proton X50.
Hiburan

Atta Halilintar Pernah Jual Kad Sim Di Pasar Seni - “Ketika Itu Kewangan Keluarga Tidak Begitu Baik…”

gempak
03/05/2024
07:55 MYT
Atta kongsi pengalaman mencari rezeki di Kuala Lumpur.
Hiburan

The Experts, Filem Aksi Heist Yang Dinantikan 2024! Penonton Teruja Tengok ‘Trailer’ - “Pergh Dah Setandingan American Heist Movies”

gempak
03/05/2024
05:55 MYT
Tak sabar nak tengok!
Hollywood

Malu & Mohon Maaf Persenda Kate Middleton, Blake Lively Tetap Dilabel Pembuli

gempak
24/03/2024
12:55 MYT
Blake Lively yang dilihat telah membuat permohonan maaf kepada Middleton selepas sempat mempersenda teori tentang kehilanggan wanita berusia 42 tahun tersebut.
Berita

Kate Middleton Hidap Kanser, Mulakan Rawatan Kemoterapi

gempak
22/03/2024
21:50 MYT
Princess of Wales, Kate Middleton didiagnos menghidap kanser selepas menjalani pembedahan pada bahagian abdomen pada Januari lalu.