Ada yang lebih menyita perhatian peminat saat Madonna muncul dalam sebuah acara menyambut tahun baru 2019 di sebuah bar di Greenwich Village, Manhattan pada Senin (31/12/2018).

Bukan soal kangen terhadap kemunculan sang Diva, malah yang kini heboh menjadi buah mulut di medsos adalah soal bokongnya yang didakwa semakin berisi.

Maka ada yang iseng mendakwa pelantun berusia 60 tahun itu menyuntik atau membuat implan pada bokongnya!

Hal itu pun terungkap jelas pada sebuah foto yang diunggah pengguna Twitter bernama Shay Moore. Dalam foto itu, bahagian bokong Madonna dilihat ketara berisi.

Dia terkejut melihat tiga siri foto Madonna memakai baju serba hitam seraya berkata: “Apa yang tlah berlaku kepada bahagian belakang Madonna?”


(Foto bokong Madonna yang semakin berisi kini menjadi perdebatan dan lelucon warganet)

Malah komedian Karlous Miller menerusi Twitternya juga menulis sesiapa yang tlah melakukan hal iseng atau mengedit juga mempermainkan foto Madonna tlah melakukan kesilapan besar.

Hebohnya juga, ada warganet yang mula membandingkan bokong Madonna dan Kim Kardashian.

Persoalannya adakah itu foto benaran atau editing?


(Madonna akan masuk usia 60 tahun genap pada 16 Agustus 2019)

Pada acara itu, Madonna sempat melantunkan lagu hitsnya,Like A Prayer dan lagu ikonik karya Elvis Presley, Can't Help Falling In Love sambil diiringi petikan gitar dari anak bujangnya yang berusia 13 tahun.

Sumber: Foxnews.com

Oleh: Maliah Surip