Read

10 Fesyen JIHAN MUSE di Pentas Gegar Vaganza 6 — Kemas, Stylish, Terletak Cantik & Masih Sopan Berhijab

Athirah Zulkifli
20/12/2019
05:10 MYT
Ini adalah kemunculan pertama Jihan Muse dalam konsert Gegar Vaganza selepas mula berhijab Februari lalu. Saban minggu peminat pasti teruja dan ternanti-nanti mahu lihat ‘look’ Jihan Muse.
Dan menyorot kembali penampilan Jihan dari minggu pertama hingga minggu ke-11, semuanya tampak kemas dan sopan. Menyedari penampilannya sebagai selebriti berhijab, Jihan cukup berhati-hati dalam memilih busana yang sesuai dengan imejnya kini.
Menggunakan khidmat penata gaya, sekali gus gaya dan pesona Jihan di kaca televisyen lebih menyerlah.
Selain baju, solekan juga memainkan peranan penting dalam penampilan. Padanan solekan dan busanan yang dipakai Jihan kelihatan menawan dan tidak berlebih-lebihan.
Rata-rata peminat suka akan penampilannya setiap kali muncul di pentas GV. Saban kali kemunculan Jihan Muse sepanjang konsert GV, pasti look nya dikatakan mirip atau seakan-akan menyerupai penampilan selebriti lain.
10 ‘Look’ Jihan di Pentas Konsert Gegar Vaganza 6
Hiburan

Fesyen Pelik-Pelik Digayakan Selebriti, Yuna Minta Lebih Terbuka – “Kita Just Have Fun Saja, Tak Payah Nak Serius Sangat”

gempak
24/07/2024
06:25 MYT
Bercakap kepada Gempak, Yuna atau nama sebenarya Yunalis Mat Zara’ai, 38, berkata, masyarakat kini lebih terbuka dalam menilai fesyen seseorang terutamanya selebriti.
Gaya Hidup

#AgongKita: 30 Kru, 21 Sulaman Motif Bunga Raya & Awan Larat, Ini Fakta Menarik Persalinan Raja Permaisuri Rekaan Datuk Radzuan Radziwill

gempak
20/07/2024
06:30 MYT
Motif bunga raya disulam menggunakan manik kristal berwarna keemasan menyerikan Kurung Johor yang dikenakan Raja Permaisuri Agong Raja Zarith Sofiah pada Istiadat Pertabalan Yang di-Pertuan Agong Sultan Ibrahim hari ini.
Gaya Hidup

Adidas Gugurkan Bella Hadid Daripada Kempen Kasut Retro Munich 1972

gempak
19/07/2024
16:55 MYT
Adidas pada Jumaat menggugurkan model pro-Palestin, Bella Hadid, daripada kempen pengiklanan untuk kasut retro Olimpik Munich 1972, yang dibayangi oleh pembunuhan beramai-ramai atlet Israel.
Gaya Hidup

"Rasa Sakit Hati, Orang Tak Hormat Kedudukan Tanjak Atas Kepala" - Farel Mikhail.

gempak
11/07/2024
13:45 MYT
Pereka fesyen Farel Mikhail menyelar tindakan segelintir individu yang mempermainkan dan melacurkan budaya, tradisi dan warisan kebangsaan dengan cara yang tidak sepatutnya.
Berita

Jovian Mandagie Diarah Bayar RM10 Juta Kepada Dua Syarikat

gempak
11/07/2024
11:44 MYT
Mahkamah Tinggi di sini telah memerintahkan pereka fesyen terkenal Datuk Jovian Mandagie untuk membayar RM10 juta kepada dua syarikat dalam kes saman membabitkan pinjaman persahabatan.