SEBAB 1

D1 Milano, jenama jam tangan terunggul dari kota Milan, Itali sejak 2013. D1 Milano juga dikenali sebagai jam tangan premium di pentas fesyen antarabangsa. Dan jika anda mahu terlihat berkarisma kala menggayakan jam tangan, D1 Milano adalah pilihan terbaik.

Terbaru, D1 Milano memperkenalkan satu rekaan baru untuk wanita – Super Slim. Ya, dengan jam tangan D1 Milano anda dapat serlahkan karisma diri!

SEBAB 2

Ciri-ciri D1 Milano menyerlahkan rekaan chic namun sangat selesa, menarik perhatian namun tangkas, maka jam tangan ini lasak dan boleh digayakan setiap hari. Super Slim terserlah dengan keluli tahan karat berketebalan 36 milimeter dengan pilihan tali boleh ditukar ganti.

Dengan D1 Milano terserlah personaliti anda yang ‘trendy’ dan pada masa sama berasa selesa!

SEBAB 3

Sama ada anda bekerja, memandu atau meluangkan waktu senggang bersama teman-teman, D1 Milano adalah sahabat yang sempurna untuk menemani anda dalam apa jua acara.

Sekali gus membantu menyerlahkan personaliti anda yang mudah didekati dan gemar bersosial.

Jam tangan D1 Milano berharga dari RM900 hingga RM2,900 seutas dan boleh didapati di butik Solar Time serta dalam talian iaitu di laman web Solar Time – www.solartime.com

@adtimemy

#myadtime #solartimemy #d1milano