Highlights

Cara Sapu GINCU Pun Boleh Cerminkan Siapa Diri Kamu? – Sejenis Pendiam, Kelakar, Kental, Peramah, Materialistik?

Afiza Kamarulzaman
08/10/2020
03:56 MYT
Kredit Foto: Google
Cara sapu dengan mulut ternganga
Tafsiran Personaliti: kamu seorang yang suka berangan-angan dan sentiasa berimpian besar. Walaupun begitu, kamu bukan hanya angan-angan kosong, kamu akan cuba sedaya-upaya untuk mencapainya. Kelemahan kamu, suka bertangguh kerja menyebabkan kamu selalu ketinggalan.
Kredit Foto: Google
Cara sapu sambil tersenyum
Tafsiran Personaliti: kamu seorang yang manis seperti senyumanmu itu, mudah didekati dan menyenangkan. Cuma, ada kala kamu cepat terkeliru dengan tindakan yang ingin diambil. Kamu juga agak lemah dalam membuat keputusan yang tepat dan lebih suka meminta pendapat orang lain.
Kredit Foto: Google
Cara sapuan sambil mengetap gigi
Tafsiran Personaliti: kamu seorang yang cekal dan kental. Kamu seorang yang sentiasa cepat dan pantas dalam segala tindakan, kamu tidak suka orang yang lembap bekerja denganmu. Namun begitu, ada ketikanya kamu tersasar daripada landasan kerana sikap tergopoh-gopohmu itu. Boleh jadi juga, kamu seorang yang cincai.
Kredit Foto: Google
Cara sapuan mulut separuh terbuka
Tafsiran Personaliti: kamu sangat pintar dan akalmu tajam sehingga buah fikiranmu sentiasa dimahukan orang. Kamu seroang yang bercita-cita tinggi dan ada kala kelihatannya kamu agak materialistik. Kemahuanmu kuat sehingga ada kalanya kedegilanmu sukar dikawal. Sifat baikmu yang terpuji adalah kamu suka memberi.
Kredit Foto: Google
Cara sapuan dengan bibir muncung
Tafsiran Personaliti: Kamu seorang yang ceria, playful dan suka bertindak di luar kotak dan akal logik. Keberanianmu mengatasi segala-galanya. Kewujudanmu sangat dinantikan, dan apabila tiada pasti dirindui. Namun demikian, ada kala keterlaluanmu itu menyebabkan ada orang berasakan kamu agak menjengkelkan. Hati-hati ya.
Kredit Foto: Google
Cara sapuan dengan bibir tertutup rapat
Tafsiran Personaliti: kamu agak pasif dan seperti tiada apa-apa yang berlaku dalam hidupmu seharian. Sentiasa tenanag berdepan dengan apa jua situasi menyebabkan orang berasakan kamu seperti tiada perasaan. Namun, kamu mempunyai naluri yang kuat dan bersikap penyayang.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

Pelanggan Ini Terkejut Ada Kesan Gincu Bibir Pada Tisu Baharu Di Restoran!

gempak
13/07/2024
06:55 MYT
Seorang pelanggan berasa terkejut apabila tisu yang diterima oleh teman lelakinya ketika menjamu selera di sebuah restoran di ibu kota mempunyai kesan gincu yang besar.
Berita

Individu Narsistik Perlu Dielakkan Atas Dasar Kasih Sayang, Bukan Kerana Benci!

gempak
06/07/2024
06:55 MYT
Individu yang mempunyai penyakit gangguan personaliti narsistik (narcissistic personality disorder) atau sifat mengagumi diri secara berlebihan wajar dihindari agar tidak menyebabkan tekanan dan gangguan emosi.
Hiburan

Pemergian Bapa Beri Impak Besar, Rasa 'Kosong' Antara Faktor Muncul Personaliti Berbeza Iqram Dinzly

gempak
26/04/2024
08:55 MYT
Pelakon Iqram Dinzly, mengakui personaliti berbeza yang muncul dalam dirinya adalah sedikit sebanyak disebabkan oleh pemergian bapanya Menurut Iqram atau nama sebenarnya, Mohammad Iqram Dinzly Muhammad Saipuddin, 43, tidak menafikan tragedi yang menimpa dirinya telah memberi impak besar dalam kehidupannya. . “Bila ayah sakit kena strok tak boleh
Hiburan

Bulu Mata Senget & Gincu Tak Sekata Sarah Yasmine Jadi Tumpuan Netizen

gempak
26/04/2024
04:25 MYT
Kedudukan bulu mata palsu milik wanita yang didakwa kekasih gelap Aliff Aziz, Sarah Yasmine ketika satu rakaman temubual bersama sebuah portal hiburan malam tadi menjadi tumpuan netizen.
Hiburan

Mimi Lana Tak Sangka Mampu Bawa Watak Komedi Dalam ‘First Wives’ - “Bila Berlakon Tu Macam Semua Orang…”

gempak
28/03/2024
07:55 MYT
Mimi pegang watak sebagai Diyana.