Pelawak dan pelakon, Joey Daud bakal menghiburkan anda semua dengan sebuah program terbaharu, ‘Kau Salah Kau Pedas’.

Menariknya program bual bicara ini, Joey Daud atau Abang Brader akan mengundang para peserta Maharaja Lawak Mega (MLM) 2021 dan bertanyakan soalan-soalan pedas serta menguji minda mereka.

Ha..bila lagi nak tengok geng MLM 2021 ni tunjuk kepintaran masing-masing kan?

Program tiga episod ini, bakal bersiaran pada 3 Disember dan dua perserta MLM 2021 akan bertanding dalam permainan kuiz.

Sesiapa yang gagal menjawab soalan dengan betul akan didenda oleh tuan rumah.

Dendanya ialah…Makan makanan pedas bersama Sos Korea Adabi sehingga habis dan tidak dibenarkan minum air!

Sambil makan, mereka juga dibenarkan berbual-bual serta mencetus provokasi antara satu sama lain. Fuhhhh! Bayangkan makan pedas, hati pun panas!

Kuiz akan berlangsung selama 3 pusingan. Setiap pusingan, tahap kepedasan akan meningkat sehingga ke tahap maksimum.

Dalam episod pertama, tetamu jemputan yang gagal menjawab soalan akan disajikan dengan hidangan Sambal Udang Sos Korea Adabi.

Hidangan kedua pula, dengan level kepedasan lebih tinggi tetamu undangan akan dijamu pula dengan Ayam Geprek Cicah Sos Korea Adabi. Siapa suruh tak boleh jawab soalan? Rasakan.

Masa ni Abang Brader pun ambik kesempatanlah nak kenakan kawan-kawan sendiri. Adoi!

Pusingan ketiga paling mencabar sebab level pedas dinaikkan ke tahap maksimun dan kali ini tetamu dihidangkan dengan Mee Kimchi Dengan Sos Korea Adabi.



Nampak tak? Sos Korea Adabi ni sesuai di makan dengan apa sahaja tau. Kehangatan serta kepedasan sos dengan citarasa Korea, lengkap rasa pedas dan manis.

Sudah tentu rasanya akan memberikan pengalaman baharu dan luar biasa kepada semua penggunannya!

Sos Korea Adabi sesuai digunakan sebagai pencicah atau sebagai sos salutan ayam goreng serta di dalam masakan.

Yang penting, kualiti terjamin kerana ia dihasilkan daripada bahan-bahan berkualiti tinggi, keluaran Bumiputera dan halal! Apa lagi yang kita nak ragu-ragukan?

Sos Korea Adabi kini terdapat dalam saiz baharu 450 gram. Jom dapatkan Sos Korea Adabi di pasaraya berhampiran ataupun beli secara online di emall.adabi.com atau Adabi Official Store di Shopee dan Lazada.

Selamat membeli belah! #adabi #bersihdanasli #soskoreaadabi #maharajalawakmega2021