,
Personaliti

LYLA AMINA – Jadi Nama Pilihan Awal Dan Scha Untuk Anak Kedua Mereka. Sedap Sebut, Tak Jauh Dari Nama Kakaknya.

Huda Hussain
11/03/2021
14:00 MYT
Penantian selama ini terjawab sudah. Terlerai segala persoalan dan teka-teki apakah agaknya nama anak kedua ‘power couple’ Awal Ashaari dan Scha Alyahya yang sebelum ini hanya dikenali dengan baby LA dalam setiap muat naik mereka di Instagram. Lyla Amina menjadi pilihan Scha dan Awal dan ia juga hampir mirip dan dekat dengan nama kakaknya, Lara Alana.
Kredit Foto: Astro Ria
Sebagai pembuka tirai episod kesembilan sebentar tadi, penonton dapat melihat sendiri gelagat Awal yang menyediakan sarapan buat isterinya sebelum bergegas ke Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) di Putrajaya untuk mendaftar nama bayi pada sijil kelahiran anak kedua mereka.
Kredit Foto: Astro Ria
Biasalah, bukan Awal Ashaari lah kalau tiada selingan unsur drama. Ya, bukan senang okey nak pilih nama anak. Pertamanya perlu memilih nama-nama yang mempunyai maksud yang baik selain tidak sukar untuk menyebutnya. Mungkin mahu mengekalkan ‘signature’ pangkal huruf L dan A seperti nama Lara Alana, maka keduanya sepakat menamakan bayi kedua mereka dengan nama Lyla Amina. Moga Lyla Amina membesar menjadi anak solehah, dikurniakan kesihatan terbaik dan membanggakan seluruh keluarga.
Kredit Foto: Astro Ria
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

“Jangan Bersifat Personal, Sekarangkan Dah Bergaduh Sesama Bangsa, Ugut Sana Sini” - Scha Al-Yahya

gempak
16/05/2024
04:55 MYT
Pelakon dan pengacara Scha Al-Yahya meluahkan rasa terkilan dengan tindakan segelintir netizen yang melemparkan kata-kata negatif dan ugutan terhadap selebriti disebabkan gerakan Blockout 2024.
Hiburan

“Caci, Maki, Hinaan Adakah Dihalalkan?” - Scha Al-Yahya Anggap Rezeki Sudah Ditetapkan

gempak
14/05/2024
02:55 MYT
Nama pelakon dan pengacara Scha Al-Yahya turut tersenarai dalam gerakan Blockout 2024 yang disenaraikan oleh netizen di laman sosial sejak beberapa hari ini.
Hiburan

Awal Ashaari Dilantik Wajah Usanita 2024, Bakal Hoskan Program Bual Bicara 15 Episod - "Kita Mahu Sajikan Content Yang Segar & Berinspirasi"

gempak
05/05/2024
09:55 MYT
Usanita bakal memperkenalkan program bual bicara yang akan dikendalikan bersama pengacara popular Awal Ashaari.
Hiburan

Gigit Jari! Cincin Kahwin Awal Ashaari Hilang Ketika Minum Kopi Di Milan - "Dalam Beg Tu Ada Banyak Barang Sentimental"

gempak
04/02/2024
09:50 MYT
Perasaan ralat masih menguasai diri pengacara Awal Ashaari apabila kehilangan bagasi yang berisi barangan peribadi berharga miliknya dan isterinya, Scha Alyahya ketika melancong ke Milan, Itali.
Drama

Shukri Yahaya Jadi 'Jahat', Bukan Inspirasi Layangan Putus! Ini 5 Fakta Menarik Drama Layang-Layang Perkahwinan

gempak
23/01/2024
11:55 MYT
Menarik drama ni!