Oleh: Athirah Zulkifli

Intrend kate 1

SIAPA yang tidak kenal dengan pelakon jelita Korea, Oh Yeon Seo yang membintangi beberapa drama terkenal seperti A Korean Odyssey, My Sassy Girl, Mister dan Please Come Back. Semalam berlangsungnya pembukaan butik jenama fesyen popular dari New York, Kate Spade di Suria KLCC.

Intrend kate 2

Eksklusif, diterbangkan aktres dari Korea Selatan ini untuk memeriahkan acara ‘ribbon cutting’ sebagai simbolik pembukaan awalan pintu butik Kate Spade kepada pengunjung di KLCC.

Tidak meriah majlis ini tanpa kehadiran selebriti tempatan. Pada majlis yang sama, artis-artis tanah air seperti Scha Alyahya, De Fam, Daiyan Trisha dan ramai lagi wajah-wajah popular turut diundang.

Intrend kate 3

SCHA ALYAHYA & OH YEON SEO

Menariknya tentang butik baru Kate Spade ini, rekaan butik bagi cawangan di Suria KLCC mesra pengguna dengan dekorasi elegan yang pasti mencuri tumpuan!

Apa tunggu lagi? Jika kamu ke KLCC jangan lupa jengah ke butik ini untuk menikmati pengalaman ‘shopping’ yang lain dari butik lainnya. Penuh gaya, trendy, chic dan kepuasan dalam langkah keluarmu nanti.

Nah, lihat pula foto 13 #OOTD selebriti tempatan bersama Oh Yeon Seo di pembukaan butik Kate Spade:

Intrend kate 1a

OH YEON SEO

Intrend kate 1b

SCHA ALYAHYA

intrend kate 1d

JANE TEOH

Intrend kate 1e

JASMINE SURAYA

Intrend kate 1f

NADIA HENG

INTREND KATE 1G

SHIQIN KAMAL

Intrend kate 1h

SITI SALEHA

INTREND KATE 1I

SYAMIM FARID

intrend kate 1j

TASHA SHILLA

Intrend kate 1k

AIN EDRUCE

intrend kate 1l

DE FAM

Intrend kate 1m

DAIYAN TRISHA

Intrend kate 1n