,
Masked Singer 2022

[VIDEO] “Tak Tahu Suara Sedap Macam Ni” - Zul Ariffin Hanya Ketawa, Gelang Kepala Tak Percaya Si Tangkis Lelaki

Mya Amri
07/02/2023
09:45 MYT
Juri The Masked Singer Malaysia 3 (TMSMY3), Zul Ariffin hanya mampu ketawa dan menggelengkan kepalanya ketika ditanya mengenai individu di sebalik maskot Si Tangkis.
Reaksi itu diberikan Zul kerana terkejut dan tidak sangka bahawa Si Tangkis merupakan seorang lelaki iaitu Amsyar Lee yang sememangnya popular dengan bakat meniru suara artis.
“Si Tangkis… Saya tak kenal langsung, saya tak tahu media sosial atau apa sahaja. Jadi secara jujurnya saya tidak tahu ada orang yang mempunyi suara sedap sebegini.
“Ini adalah bakat yang dikurniakan Tuhan, saya sangat kagum dan terpukau dengan suaranya. Secara jujurnya saya tidak tahu banyak mengenai dia,” ujarnya ketawa.
Zul berkata demikian sewaktu di temu bual oleh hos Zon Lawak iaitu Saiful Saaid dalam segmen Unmasked Singer.
Jom layan telatah Zul ketika ditemu bual dengan menyaksikan video penuh Unmasked Singer di bawah:
Untuk info, Amsyar atau nama sebenarnya Muhammad Amid Syafiq Mohd Sadri, 24, popular di media sosial dengan meniru gaya dan suara beberapa artis wanita termasuklah Datuk Seri Siti Nurhaliza, Elizabeth Tan serta Dayang Nurfaizah.
Undi bintang digital dan content kegemaran Top 5 anda di Gempak Most Wanted Awards 2022 di sini.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

“Dia Rasa Dia Boleh Buat, Tapi Bila Masuk Set…”- Zul Ariffin Sependapat Dengan Ruzaidi, Pelakon Baharu Perlu Ada Asas Pertarungan

gempak
31/08/2024
21:55 MYT
Menurut Zul atau nama sebenarnya Zulklifi Ariffin,38, tidak dinafikan ramai ke gimnasium untuk mendapatkan bentuk badan yang menarik namun apabila beraksi di hadapan kamera, fizikal itu tidak digunakan sebaiknya.
Hiburan

MIFFest 2024: Pertama Kali Jadi Juri, Zul Ariffin Teruja Belajar Dunia Perfileman - "Saya Pun Tak Sangka..."

gempak
22/07/2024
05:25 MYT
Pelakon kacak Zul Ariffin terharu dan teruja diberikan peluang untuk menjadi salah seorang daripada panel juri untuk Malaysia International Film Festival 2024 (MIFFest 2024) yang membuka tirainya pada Ahad.
Hiburan

MIFFest 2024: Zul Ariffin Antara Juri, Hirokazu Kore-eda & Christine Hakim Pula Bakal Terima Anugerah Pada Malam Kemuncak

gempak
25/06/2024
06:02 MYT
Festival Filem Antarabangsa Malaysia (MIFFest) telah mengumumkan barisan programnya untuk edisi ke-7 yang dinanti-nantikan, yang akan mengubah Kuala Lumpur menjadi syurga sinematik dari 21-28 Julai 2024. Dengan rangkaian filem yang luar biasa, MIFFest terus meraikan semangat pawagam Malaysia dan antarabangsa.
Filem

Atas Permintaan Tinggi, Filem Sheriff Kini Boleh Ditonton Menerusi Astro First di Astro & sooka!

gempak
21/06/2024
04:55 MYT
Rentetan daripada kejayaan besar filem blockbuster nombor 1 tahun ini, ‘Sheriff’, Astro membawakan filem ini kepada semua penonton Malaysia menerusi Astro First di Astro dan peranti pilihan anda, sooka.
Filem

Sheriff: Dapat Sokongan Padu Tayangan Di Indonesia, Joko Anwar Pun Tak Sabar Nak Tonton

gempak
23/05/2024
08:30 MYT
Filem Sheriff: Narko Intergriti kini mencipta sejarahnya apabila menembusi pasaran Indonesia dan dijadualkan tayangannya bermula hari ini, 23 Mei 2024.