,
Entertainment

Baru Hari Pertama Ditayangkan, Filem Polis Evo 2 Raih Pujian Daripada Penonton

Azwa Rahman
21/11/2018
04:42 MYT
Tayangan awal filem Polis Evo 2 yang diadakan di beberapa pawagam pilihan semalam nampaknya meraih komen positif dari peminat filem tempatan.
Filem lakonan Shahiezy Sam, Zizan Razak, Raline Shah, Hasnul Rahmat dan ramai lagi ini akan ditayangkan secara rasminya di pawagam seluruh Malaysia bermula esok.Jaga-jaga boh.
Menerusi tanda pagar #PolisEvo2, kami sempat meninjau bagaimana reaksi orang ramai terhadap filem aksi kepolisian ini.
good job to all crew. ?#PolisEvo2 #PE2 @zizanrajalawak @Shaheizy_Sam @hairulazreen pic.twitter.com/oUcH58xdaR— Suria A.Rahman (@tehcappurple) November 21, 2018
"shoot woii shoot" "tukar pistol laa woii" "bakpe nye mu tak tunduk. kan dah kena shoot" "masuk masukk"
HAHAHAHAHAHAHA serius emo doh. still takleh move on ? btw, ⭐⭐⭐⭐⭐ @Shaheizy_Sam @zizanrajalawak ?— syaaaa_ (@ieyqashaa) November 20, 2018
Menjawab beberapa isu panas yang melanda filem ini, Mufti Wilayah Persekutuan, Datuk Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri sudah pun tampil memberikan penjelasan menerusi satu kenyataan di Facebook rasminya.Artikel berkaitan:"Tiada Mesej Penghinaan Terhadap Islam" - Mufti Wilayah Beri Penjelasan Penuh Polis Evo 2
Dirancakkan lagi dengan runut bunyi Polis Evo 2, Sang Saka Biru, lagu yang dinyanyikan oleh Joe Flizzow, Altimet, SonaOne dan Alif ini juga sehingga kini telah mencecah hampir satu juta tontonan.
Melihat pada reaksi positif dan pujian ramai terhadap filem ini, pastikan anda menjadi yang terawal menonton filem ini di pawagam terdekat. Jaga-jaga boh!
Related Topics
Must-Watch Video
Hiburan

"Cuaca Sejuk, Kru Jatuh Sakit" - 15 Jam Masuk Bario Demi Tegkang, Pengarah Lega Filem Menang Banyak Anugerah

gempak
14/10/2024
12:50 MYT
Industri perfileman tanah air sering dibanjiri oleh filem-filem dengan genre seram, aksi, atau komedi, dan jarang menonjolkan budaya masyarakat setempat dengan jalan cerita yang menyentuh perasaan.
Peraduan

Gempak Movie Night Out: Tiket Tayangan Perdana Filem Smile 2

gempak
09/10/2024
10:00 MYT
Jom sertai Gempak Movie Night Out Giveaway sekarang!
Hiburan

“Mereka Nampak Kebangangan Saya…” - Pablo Amirul Kongsi Cerita Pernah Jadi Anak Murid Kepada Farid Kamil & Bront Palarae

gempak
07/10/2024
08:55 MYT
Pelakon aksi, Pablo Amirul mendedahkan dia pernah menjadi anak murid kepada aktor Farid Kamil dan Bront Palarae kerana dirinya tidak mempunyai asas lakonan pada awal penglibatannya dalam dunia seni.
Hiburan

Syafiq Yusof Bereksperimentasi Dengan Telekinesis - "Genre Ini Fresh, Tak Salah Saya Nak Warnai Industri"

gempak
05/10/2024
03:55 MYT
Selepas kejayaan filem Sheriff, pengarah Syafiq Yusof muncul dengan karya sains fiksyen terbaharu bertajuk Telekinesis mengambil inspirasi daripada naskhah antarabangsa terkenal Twilight.
Hiburan

Filem Abang Adik Wakili Malaysia Ke Oscar

gempak
04/10/2024
00:06 MYT
Filem Abang Adik dipilih mewakili Malaysia bagi kategori Filem Cereka Antarabangsa, Anugerah Akademi Ke-97 pada Mac tahun depan.
BorakSeeni