Isteri kepada pelakon Sharnaaz Ahmad, Noor Nabila akui sukar untuk menggambarkan perasaan gembira dan bahagia selepas melahirkan cahaya mata sulung mereka.

Nabila berkongsi isi hatinya itu menerusi akaun Instagramnya bersama satu foto yang di muat naik sebentar tadi.

Kata Nabila, suami dan juga anaknya merupakan anugerah terindah dalam hidupnya.

“Dua hadiah terindah dari Allah SWT,, suamiku yang penyayang dan anakku yang dikandung sembilan bulan dilahirkan sihat sempurna ke dunia.

??? baiknya anak mommy #babyj

A post shared by Noor Nabila (@noornabila) on

“Sayang, thank you sentiasa ada dengan i, sayanglah penguat semangat I dan baby J terima kasih kerana menjadi penyeri hidup mommy dan baba. I love you both my king and my little king.

“Semoga baby J menjadi anak yang soleh, beriman, dan penyejuk hati mommy & baba. Ya Allah lindungilah berkatilah dan rahmatilah keluarga ku ini. Amin ya rabbal alamin,” tulisnya.

Dua hadiah terindah dari Allah swt , suamiku yang penyayang dan anakku yang dikandung 9 sembilan bulan dilahirkan sihat sempurna ke dunia. Sayang, thank you sentiasa ada dengan i , sayang lah penguat semangat i.. and baby J terima kasih kerana menjadi penyeri hidup mommy dan baba. I love youuu both my king and my little king. Semoga baby J menjadi anak yang soleh, beriman, dan penyejuk hati mommy & baba. Ya Allah lindungilah berkatilah dan rahmatilah keluarga ku ini. Amin ya rabbal alamin. ?❤️

A post shared by Noor Nabila (@noornabila) on

Sharnaaz Ahmad dan Nabila menimang cahaya mata lelaki pada 30 Ogos lalu dan lebih bermakna lagi, aktor itu bergelar bapa pada hari jadinya yang ke-32.