,
Kaw

Datuk Siti Nurhaliza Hamil Empat Bulan

Alexander Hadreez Jr
13/10/2017
16:20 MYT
Spekulasi kehamilan Datuk Siti Nurhaliza terjawab apabila penyanyi terkenal itu mengesahkan dirinya mengandung empat bulan.
Siti, 38, berkongsi berita gembira itu melalui siaran langsung Instagram Live miliknya, @ctdk dan YouTube Siti Official Video dari kediamannya di sini, kira-kira jam 10 malam tadi.
"Pada usia 38 tahun dan ulang tahun ke-11 perkahwinan, Tuhan makbulkan impian untuk bergelar ibu, tidak lama lagi. Fokus saya sekarang adalah semua hal membabitkan anak dan tidak mengambil sebarang kerja atau aktiviti," katanya.
Terang Siti, tujuan utama beliau membuat pengumuman adalah supaya pihak yang berurusan dengan Siti Nurhaliza Production memahami keadaan dirinya yang tak dapat memenuhi undangan sejak beberapa bulan lalu dan untuk tempoh akan datang.
Terdahulu, Siti dan suami mengadakan majlis kesyukuran dan doa selamat yang dihadiri sanak-saudara dan kenalan rapat mereka.
Pada sesi itu, Siti yang mengenakan jubah berwarna merah muda tampak berseri-seri. Paling ketara, tubuh Siti kelihatan sedikit berisi sesuai dengan perubahan fizikal yang dialaminya.
"Saya harap peminat dan semua pihak supaya kandungan saya sihat. Semoga anak yang dilahirkan nanti akan menjadi insan yang baik,"katanya.
Spekulasi kehamilan Siti mula tersebar sejak beberapa bulan lalu apabila penyanyi lagu Segala Perasaan itu berhasrat memperlahankan seketika kerjaya seninya.
Namun, Siti yang tampil dengan album terbaharu, SimetriSiti, Mei lalu, enggan menggembar-gemburkan berita kehamilannya kerana bimbang sebarang kemungkinan boleh berlaku.
Pada Disember 2015, Siti pernah mengalami keguguran ketika kandungannya berusia dua bulan.
Ketika itu, Siti atau nama sebenarnya, Siti Nurhaliza Tarudin dilaporkan reda dan bersyukur kerana anugerah terindah itu sempat dipinjamkan Allah SWT seketika.
Siti dan Khalid mendirikan rumah tangga pada 21 Ogos 2006.
Related Topics
Must-Watch Video
Berita

TikToker Ali Abulaban Rasa Tidak Adil Dipenjara Seumur Hidup Kerana Tembak Isteri

gempak
07/09/2024
15:55 MYT
Bekas TikToker Ali Abulaban dipenjara seumur hidup selepas didapati bersalah menembak mati isteri dan rakan lelakinya hanya kerana menyangka mereka menjalinkan hubungan sulit.
Hiburan

Masih Solo Di Usia 41, Luna Maya: “Kahwin Tidak Akan Sempurnakan Hidup Saya”

gempak
07/09/2024
13:55 MYT
Meski diketahui sedang hangat bercinta dengan aktor yang jauh lebih muda daripadanya, Maxime Bouttier, Luna mengaku tidak terburu-buru untuk berkahwin.
Hiburan

Sertai Kelas ‘Muay Thai’, Yusof Bahrin Akui Pelakon Perlu Ada Seni Asas Pertahankan Diri - “Kalau Nak Masuk Set Baru Nak Belajar Memang...”

gempak
07/09/2024
12:55 MYT
Menurut Yusof, pelakon yang mempunyai asas mempertahankan diri akan menjadikan babak berlawan itu nampak lebih menyakinkan dan cantik.
Viral

Netizen Tampil ‘Back Up’ Abang Bas, Anggap Konten Dengan Pelajar Perempuan Hanya Gurauan - “Niat Dia Baik, Yang Fitnah Nanti Merangkaklah Cari…”

gempak
07/09/2024
12:25 MYT
Susulan kes viral ‘Abang Bas’, terdapat segelintir netizen yang meluahkan rasa simpati terhadap lelaki tersebut dan menganggap isu itu telah menutup periuk nasinya.
Hiburan

Fiziwoo Simpati Dengan Pereka Fesyen Yang Berdepan Masalah Kewangan - “Kami Rasa Kasihan & Terkesan Dengan…”

gempak
07/09/2024
11:55 MYT
Pereka fesyen Fiziwoo mengakui mereka berasa simpati dengan situasi dihadapi rakan dalam industri kreatif yang berdepan masalah kewangan sehingga terpaksa melakukan pinjaman di saluran yang salah.