Dengan sekali lafaz, Hazama sah bergelar suami kepada pemuzik Genervie Kam atau nama sebenarnya Kam Shi Ling pada pukul 10.30 pagi, semalam bertempat di Orchid Villa.

? #hazamagenervie @generviekam

A photo posted by Mr hazama Ahmad azmi (@mrhazama1) on

Congrats gen and hazama,helpk pulak ko jadi pengantin ma,walaupun? #hazamagenervie

A photo posted by jijie zainal (@jijiezainal) on


Hazama yang hanya mengambil masa selama seminggu sahaja untuk persiapan majlis perkahwinannya, menerusi Mstar berkata, “Saya buat persiapan pada minggu lepas kerana selepas mencari tarikh hanya minggu ini yang tiada kerja, minggu depan jadual saya penuh sehingga bulan Ramadan. Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar dan dipermudahkan. Urusan jemputan pun saya buat dua hari sebelum nikah. Saya rancang ingin nikah sahaja dan tiba-tiba ramai pula yang ingin menaja, semuanya kawan-kawan yang tidak sabar melihat kami berkahwin. Perkahwinan kami atas belas ehsan kawan-kawan, macam solekan Genervie malam ini Misha Omar yang sponsor,"”.


Tahniah diucapkan pada Hazama dan Genervie dan kami berharap mahligai perkahwinan yang dibina kekal sehingga ke akhir hayat.

Thank you very very much to @lunaeldora for sponsoring this beautiful baju pengantin for both us. For the record, she and her team did it in 2 days. What a fantastic job. I am truly blessed. #Repost @officialhlive with @repostapp ・・・ Manis sekali pasangan pengantin baru @mrhazama1 dan isterinya @generviekam di majlis resepsi mereka yang berlangsung di Orchid Villa, Sg. Gombak. Hos lokasi ; @realckfaizal. #hliveeksklusif #hlive

A photo posted by Genervie Kam (@generviekam) on