,
Kaw

[VIDEO] 5 Video Hindustan Aeril Zafrel Dan Wawa Zainal Yang Pasti Buat Anda Kata 'Awww'

Azwa Rahman
11/05/2017
02:35 MYT
Pasangan sama cantik sama padan, Aeril Zafrel dan Wawa Zainal kembali mencuit hati peminat dengan beberapa siri video hindustan lagu Ladki Badi Anjani Hai dari filem Kuch Kuch Hota Hai. Membawakan watak Shah Rukh Khan dan Kajol, baru tengok bahagian pertama sahaja, dah buat kami meremang.
Video yang dihasilkan oleh CST Production ini menjalani penggambarannya di Kashmir, India. Selain terhibur dengan gelagat pasangan merpati dua sejoli ini, tidak ketinggalan aksi pelakon tambahan dan kanak-kanak, lokasi penggambaran video ini terlalu cantik dan menawan hati. Buat kami teruja untuk menempah tiket penerbangan ke Kashmir sekarang juga.
Jom kita saksikan video hindustan mereka:

Bahagian 1

Bahagian 2

Bahagian 3

Bahagian 4

Bahagian 5

Sumber: Cik Gluta Candy
Related Topics
Must-Watch Video
Viral

Chef Selebriti Ditangkap Songlap Berlian, Emas Peminat Bernilai RM2.5 Juta

gempak
16/10/2024
07:50 MYT
Seorang chef selebriti yang pernah muncul dalam program masakan Top Chef dan Iron Chef di Thailand ditangkap pihak berkuasa tempatan kerana didakwa menipu dan mengambil barangan kemas milik seorang peminatnya.
Hiburan

Video Fattah Amin Tentang Pesanan Ayah Kembali Tular - “Jangan Pernah Khianati Isteri”

gempak
16/10/2024
04:25 MYT
Tular satu video di TikTok memaparkan pelakon, Fattah Amin berkongsi pesanan yang diberikan ayahnya, Mohd Amin Musa.
Hiburan

Tak Sebelah Mana-Mana Pihak, Fasha Sandha Doakan Yang Terbaik Buat Fazura-Fattah

gempak
14/10/2024
08:25 MYT
Pelakon, Fasha Sandha berkongsi pendapatnya berkaitan pengakhiran kisah rumah tangga sahabat baiknya, Nur Fazura dan Fattah Amin yang sah bercerai pada 7 Oktober lalu.
Hiburan

27 Tahun Bergelar Pelakon, Rita Rudaini Bersyukur Menang Anugerah Aktres Pembantu TV Popular - “Alhamdulillah, Sampai Sekarang Orang Kenal Saya”

gempak
12/10/2024
05:07 MYT
Hampir tiga dekad dalam industri hiburan, pelakon Rita Rudaini mencipta sejarah apabila pertama kali merangkul trofi di Anugerah Bintang Popular ke-36 (ABP36) dalam kategori Aktres Pembantu TV Popular.
Hiburan

Dinobat Sebagai Pemenang Bintang Popular, Aina Abdul Akui Pengorbanan 10 Tahun Berbaloi - “Perjalanan Karier Saya Tak Mudah”

gempak
12/10/2024
02:55 MYT
Penyanyi, Aina Abdul mengakui tidak menyangka akan dinobatkan sebagai pemenang Anugerah Bintang Paling Popular Berita Harian (ABPBH) ke-36 selepas meraih 8,882,662 undian daripada peminat.
BorakSeeni