Jangan tipulah Millennials semua, kalau boleh semua benda nak senang bukan! Kalau boleh semua perkara nak kena google, semua kiraan nak guna kalkulator.

Hakikatnya, tidak salah untuk menjadi seorang pemalas kerana Bill Gates sendiri memandang tinggi orang pemalas kerana baginya mereka akan mencari jalan penyelesaian paling mudah untuk menyelesaikan kerja yang susah!

Jika difikirkan balik ada logik bukan? Seorang yang pemalas akan mencari jalan paling mudah dan cepat tanpa membuang banyak masa dan tenaga.

Disebabkan itu jugalah kami di Rojak Daily memperkenalkan beberapa produk malas yang direka khas untuk memudahkan aktiviti harian anda. Ada dua produk yang pasti anda (pemalas) suka!

#1 The Laziest Phone Holder


Pernahkah anda bertukar-tukar posisi semasa menonton video dari telefon pintar? Jika anda 'kaki layan' video mesti boleh bayang masalah ini bukan?

Bagi memudahkan anda memegang telefon pintar yang berat, sekarang anda boleh gunakan pemegang telefon digelar sebagai The Laziest Phone Holder.

Menerusi alat ini, anda boleh duduk santai di atas sofa sambil dengan melihat paparan skrin yang terletak tepat depan mata anda.

Hanya perlu letakkan pemegang ini di tengkuk anda dan boleh terus guna dan tonton. Kami jamin telefon pintar anda tidak akan jauh daripada 20cm dari muka anda.



Menariknya mengenai pemegang ini, ia dihasilkan daripada 70 peratus aluminium magnesium aloi dan pastinya ia lebih kukuh daripada kebanyakkan holder. Selain itu, ia juga fleksibel dan tiada masalah untuk melenturkannya mengikut kesesuaian anda.

BONUS! Kecanggihan alat ini masih belum berakhir kerana ia juga didatangkan dengan microphone dan earphone terbina. Jadi anda boleh Facetime tanpa masalah!


So guys, apa tunggu lagi dapatkan dua atau tiga produk ini untuk satu keluarga.

Harga? : RM 19.90
Bagaimana nak beli? Anda boleh klik link di sini.

#2 The Laziest Snack Bowl


Produk kedua ini pula menggabungkan dua jenis individu iaitu kaki makan dan juga kaki video. Kalau nak gabungkan kedua-duanya agak susah bukan? Satu tangan nak pegang gajet, satu lagi nak guna untuk mengunyah.

The Laziest Snack Bowl memang direka khas untuk kedua-duanya sekali.

Dihasilkan daripada plastik PP yang tiada bahan toksik, mangkuk malas ini membolehkan anda memegang telefon pintar dan pada masa sama meletakkan makanan snek kegemaran anda. Tidak kisahlah keropok, kacang, buah, kuaci atau granola sekali pun, semuanya boleh.

Bagi tempat letak gajet pula ia boleh dilaras mengikut saiz termasuk tablet anda.


Paling menarik, mangkuk ini juga mempunyai bahagian kecil di bawahnya bagi membolehkan anda membuang serpihan makanan atau apa jua sampah di situ. Tidak perlulah berulang alik mencari tong sampah kan! Dah namanya malas!

Menarik bukan? Anda bebas untuk mengunyah kudapan sambil menonton video.



Harga? : RM 19.90
Bagaimana nak beli? : Anda boleh klik link di sini.

Jika anda rasa ada produk lain yang patut kami jual anda boleh komen di ruangan Facebook di bawah. Siapa tahu kami boleh realisasikan permintaan anda itu.