,
The Hardest Singing Show

THSS: Ada ‘Wow Factor’, Mampu Naikkan Bulu Roma! Juri Ulas Kemenangan Aepul Roza

Umirah Halim
15/07/2024
05:23 MYT
Juri tetap The Hardest Singing Show (THSS), Edry Abdul Halim tampil mengulas mengapa barisan juri memilih vokalis kumpulan Drama Band, Aepul Roza sebagai juara, pada malam tadi.

Aepul ada wow factor!

Katanya, Aepul telah menunjukkan persembahan yang terbaik apabila berjaya memukau para penonton dengan melakukan aksi drum terbalik 90 darjah di akhir persembahan nyanyiannya.

“Aepul ada wow factor malam ini dan saya ada rujuk dengan pihak penerbit tapi kita nak beri peluang yang sama pada semua orang bukan stakat artis favourite sahaja.
“Ayda bagus cuma Aepul ada wow dia dan saya sendiri dapat rasakan bila dia main drum terbalik satu dewan tu ada rasa wow factor dan bulu roma kita naik bila tengok, itu yang membuatkan orang nak tengok persembahan begitu, yang lain semua persembahan kemas, rapi tapi tiada cengkaman maut sendiri.
“Ini adalah pertandingan, siapa yang cemerlang pada malam ini kita patut bagi reward.” katanya ketika ditemui di Sidang Media Konsert Akhir THSS.

BERITA TRENDING: THSS: Aepul Roza Dinobat Juara, Bawa Pulang RM150,000! - "Saya Terkejut, Tak Pernah Menang Apa-Apa"

BERITA TRENDING: THSS: Raih Posisi Juara Minggu Ke-5, Aepul Roza Dedah Persembahan Terinspirasi Daripada Naim Daniel

BERITA TRENDING: THSS: Bawa ‘Cinta Hati’ Atas Pentas, Aepul Roza Raih Markah Tertinggi 90.83%! Jom Semak Markah Penuh Semua Peserta

BERITA TRENDING: THSS: Diberi Gelaran Peserta ‘Underdog’, Aepul Roza; "Saya Tak Anggap Negatif Tapi Itu Satu ..."

Sementara itu, Penerbit Eksekutif THSS, Firdaus Mahadi turut memaklumkan bahawa markah keseluruhan peserta dikira hanyalah berdasarkan pada persembahan konsert final malam tadi.
“Markah pada malam ini hanya berdasarkan total persembahan persembahan solo dan kolaberdua. Kami memang tak kumpulkan markah minggu sebelum-sebelum ini jadi markah untuk malam ini memang hanya berdasarkan persembahan limitasi malam konsert akhir,” jelasnya.
Sekadar info, Aepul dinobatkan sebagai juara dan sekali gus berjaya membawa pulang RM150,000, trofi dan paket pelayaran tajaan Kaki Jalan.
Bertemakan ‘Taruhan Akhir’, Aepul Roza menampilkan persembahan yang sangat luar biasa menerusi lagu ‘It’s My Life’. Persembahan Aepul mendapat pujian dan standing ovation daripada penonton dan para juri.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Sukan

Paralimpik Paris 2024: Liek Hou Terus Catat Kemenangan

gempak
31/08/2024
23:53 MYT
Pemain badminton para negara, Cheah Liek Hou berjaya muncul juara Kumpulan A selepas menewaskan Suryo Nugroho pada Sukan Paralimpik Paris 2024 di sini, hari ini.
Hiburan

MIFFest 2024: Pertama Kali Jadi Juri, Zul Ariffin Teruja Belajar Dunia Perfileman - "Saya Pun Tak Sangka..."

gempak
22/07/2024
05:25 MYT
Pelakon kacak Zul Ariffin terharu dan teruja diberikan peluang untuk menjadi salah seorang daripada panel juri untuk Malaysia International Film Festival 2024 (MIFFest 2024) yang membuka tirainya pada Ahad.
gimme-the-mic

#GimmeTheMicMY: Semua Peserta All Out! Yuna Akui Tertekan, Bunga Citra Lestari Stres… Ini Komen-Komen Juri Pada Minggu Pertama

gempak
22/07/2024
02:55 MYT
Juri-juri Gimme The Mic Malaysia menyifatkan konsert minggu pertama agak mencabar dalam memilih peserta yang terbaik.
the-hardest-singing-show

THSS: Aepul Roza Berhabis RM60,000 Sepanjang Pertandingan, Ambil Risiko Berdrum 90 Darjah

gempak
15/07/2024
09:25 MYT
Penyanyi, Aepul Roza mendedahkan telah berhabis sebanyak RM60,000 untuk persembahannya sepanjang 10 minggu bertanding di program realiti The Hardest Singing Show (THSS).
the-hardest-singing-show

THSS: Beza Markah Juara Vs Naib Juara Cuma 1.49%, Juri Kata Pusingan Battle Main Peranan Penting

gempak
15/07/2024
07:34 MYT
Juri tetap The Hardest Singing Show (THSS), Eddy Abdul Halim tampil mengulas tentang perbezaan markah antara Juara, Aepul Roza dan Naib Juara Ayda Jebat bagi konsert akhir THSS malam tadi.