Laman Utama

6 Bulan Tak Stream Game Online, Jue Aziz Menangis Tersedu-Sedan - "Tak Sangka Rupa-Rupanya..."

Amri Hassan
12/06/2021
12:52 MYT
Pelakon Jue Aziz terharu hingga menitiskan air mata ketika muncul semula secara langsung dalam sesi streaming permainan atas talian di Facebook baru-baru ini.
Menerusi kemaskini akaun media sosialnya, Jue tersentuh dengan ingatan dan sokongan pengikutnya selama bergelar streamer.
"Korang jangan risau tau, saya masih ada saya masih Jue Aziz, masih orang yang sama. Terima kasih semua followers, tak sangka ramai yang support.
"Terima kasih, minta maaf sangat lama tak muncul," katanya sambil menangis tersedu sedan.
Dalam sesi siaran langsung selama lima jam itu juga Jue sempat mengimbas semula kenangan sepanjang menstrim permainan atas talian itu.
Malah, lebih mengharukan apabila Jue membuat keputusan untuk membubarkan clan daripada permainan atas talian itu.
"Memang sedih apabila saya nak bubarkan clan saya sebab sudah enam bulan tak on stream. Layak ker saya jadi clan master? Patutkah saya bubarkan sebab saya dah tak boleh memberikan komitmen?
"Nasib baik mereka pandai berdikari dan berlatih sendiri. Bagus sangat. Keluarga kami kecil saja tapi sangat rapat.
"Saya minta maaf sangat kerana kekurangan, komitmen gagal walaupun ramai sokong. Sebelum ni full time streamer tapi perlu uruskan beberapa hal," katanya yang sudah memikirkan untuk membubarkan clan JZ sejak enam bulan lalu.
Meninjau ruangan komen di Instagramnya, ramai yang merisaukan keadaan Jue apabila berkongsi hantaran video terbabit.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Dayang Areeda Cuak Lakonkan Babak Nasi Kangkang Untuk Jerat Aliff Aziz - "Saya Risau Pandangan Masyarakat"

gempak
26/07/2024
13:55 MYT
Sepotong video yang memaparkan babak pelakon Dayang Areeda cuba menjerat Aliff Aziz dengan menggunakan ilmu sihir nasi kangkang mencuri perhatian ramai di media sosial.
Terkini

Netizen Terharu Lihat Pelajar Universiti Ini Beri Sepotong Kek Kepada Pekerja Restoran Mamak

gempak
26/07/2024
06:55 MYT
Beberapa pelajar dari sebuah universiti meraih perhatian netizen apabila rakaman yang memperlihatkan mereka memberi sepotong kek kepada seorang pekerja kedai makan yang sering mereka kunjungi viral di media sosial.
Viral

Ibu Arwah Zulfarhan Akui Pernah Tak Restu Anak Masuk UPNM

gempak
26/07/2024
03:55 MYT
“Dia selalu dekat dengan kami sekeluarga,” begitulah keluhan ibu kepada arwah Zulfarhan, yang menyatakan dirinya pernah tidak merestui anak lelakinya itu untuk melanjutkan pelajaran di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM).
Berita

Gara-Gara Beri Anjing Makan Berlebihan Sehingga Mati, Wanita Dihukum Penjara Dua Bulan

gempak
25/07/2024
21:55 MYT
Mahkamah di New Zealand menjatuhkan hukuman penjara dua bulan ke atas seorang wanita kerana memberi makan anjing peliharaannya secara berlebihan sehingga mati, lapor News Straits Times.
Viral

"Lepas Saya Letak Tu, Tak Pernah Tengok Dah Sampai Sekarang" - Individu Dipercayai Penulis Surat Layang Kes Buli Arwah Zulfarhan Tampil Bersuara

gempak
25/07/2024
07:30 MYT
Pemilik akaun Instagram, dipercayai individu yang pernah mengirimkan surat layang tentang kes buli bekas penuntut Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM), Allahyarham Zulfarhan Osman Zulkarnain tampil memuatnaik hantaran mengimbas kejadian yang berlaku sekitar tujuh tahun lalu.