Meriah dan pecah! Itulah dua perkataan yang dapat menggambarkan suasana sewaktu perlawanan boling persahabatan di antara enam pasukan di dalam Astro iaitu Bam Bam Studios, Astro Gempak, Ria X, Thinker Studios, Astro Arena dan team drama Cinta Hilang Kata.

Team Astro Gempak yang diwakili pelakon Nasz Sally bersama pasukan Gempak berjaya mendapat tempat ketiga meskipun diletakkan di sebelah lane Shalin Zulkifli.



Berlangsung di Sunway Megalanes, pusat beli-belah Sunway Pyramid, Petaling Jaya, Bam Bam Studios yang diwakili oleh jaguh boling dunia, Shalin Zulkifli bersama beberapa team drama berjaya mendapat tempat pertama dengan 890 markah.

Tempat kedua diwakili atlet boling negara, Saidatul Afifah bersama pasukan Arena, pulang dengan kejayaan bergaya dengan markah keseluruhan sebanyak 798 markah.

Perlawanan dengan tujuan persahabatan dan santai ini turut mendapat sokongan penuh daripada rakan-rakan pasukan yang rata-ratanya memenuhi Sunway Megalanes semalam.

Apa-apa pun, ia berjaya mengeratkan silaturrahim antara sesama pasukan dan acara ini memberikan impak yang positif pada semua yang terlibat.