Hiburan

"Polis Evo 3 Bakal Shoot Tak Lama Lagi" - Peminat Teruja Tunggu Kemunculan Zizan & Sam

Amri Hassan
25/09/2019
10:29 MYT
Pelakon Zizan Razak mengesahkan dia bakal kembali membintangi filem sekuel kepolisan Polis Evo 3 (PE3).
Biarpun tidak mendedahkan secara terperinci, Zizan memaklumkan dia bakal terbabit dengan penggambaran filem tersebut tidak lama lagi.
"PE3 bakal shoot dalam masa terdekat," kata Zizan ringkas ketika temubual bersama media usai sebuah majlis anugerah baru-baru ini.
Menjengah ruangan komen video terbabit, peminat sudah tidak sabar menantikan kemunculan semula Zizan dan pelakon gandingannya, Shaheizy Sam dalam filem tersebut.
Malah, menurut kemas kini akaun Instagram Zizan dan Sam, kedua-dua aktor berbakat besar itu sedang dalam proses mendapatkan semula bentuk badan ideal demi pembikinan filem Polis Evo 3.
Sebelum ini, filem Polis Evo 2 yang ditayangkan pada tahun lalu mendapat kutipan pecah panggung lebih RM20 juta.
Manakala, filem Polis Evo yang ditayangkan sekitar tahun 2015 beroleh kutipan RM17.8 juta.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

Nama Tersenarai Dalam Ending Credit Deadpool & Wolverine, Ini Respons Zizan Razak - “Perkara Ini Kecoh Sejak Semalam…”

gempak
25/07/2024
07:55 MYT
Pelakon Zizan Razak mengakui banyak menerima DM dan mesej daripada kenalan serta peminat mengenai namanya yang didakwa diletakkan dalam ending credit filem adiwira popular Deadpool & Wolverine.
Filem

Setiap Kali Muncul Confirm Mengekek! Ini Watak-Watak Lucu Cameo Michael Ang Dalam Filem & Drama... #5 Tu Korang Wajib Tengok

gempak
12/06/2024
14:55 MYT
Tidak hanya dikenali sebagai seorang pengarah, pelakon dan penerbit, Michael Ang turut popular dengan kameo-kameo lucunya di dalam pelbagai filem dan drama terbitan Astro.
Hiburan

Takdir Itu Milik Aku Banyak Kejutan, Jom Layan Dua Episod Akhir Malam Ini!

gempak
23/05/2024
07:53 MYT
Drama popular Takdir Itu Milik Aku dari Karya Terbaik Siti Rosmizah yang menerima sambutan penonton bakal melabuhkan tirainya pada malam ini.
Drama

Drama Karya Terbaik Siti Rosmizah, Takdir Itu Milik Aku Disambung Lagi 13 Episod!

gempak
02/05/2024
14:55 MYT
Drama bersiri popular kegemaran ramai lakonan Emma Maembong dan Shaheizy Sam itu mendapat sambutan positif dan permintaan menggalakkan selepas episod terakhir pada malam ini (2 Mei 2024). Sambungan TIMA bakal meneruskan kisah tragis Dian yang masih belum pulih ingatan, manakala Zarif dikhabarkan curang bersama Azura. Dian sangat kecewa atas perb
Hiburan

Jom Temui Meerqeen, Mimi Lana, Mierul Aiman, Shaheizy Sam, Emma Maembong & Ramai Lagi Di HELLO NU SENTRAL!

gempak
18/04/2024
04:02 MYT
Astro bakal membawakan artis-artis kesayangan korang ke NU Sentral Kuala Lumpur pada 27 April ini bermula pukul 3 petang.