,
Hiburan

"Alhamdulillah Adira Bagi Saya Peluang" - Datuk Red

Firdaus
23/07/2024
07:45 MYT
Susulan daripada pendedahan percintaaan yang dibuat melalui siaran langsung di aplikasi TikTok, Datuk Red tampil mengesahkan hubungannya bersama bekas isteri, Adira Suhaimi.
Menurut Datuk Red atau nama sebenarnya Datuk Seri Adnan Abu menyatakan bahawa dirinya gembira apabila diberikan peluang kedua oleh Adira.

"Bila dah tua-tua ni bercinta rasa macam di awan-awangan. Dah berapa bulan saya tunggu pelawaan, dan dia (Adira) buka peluang untuk saya.

"Macam saya nak cari lain memang tak ada dah. Alhamdulillah Adira beri saya peluang. Kalau ikutkan Adira rancang nak rujuk semula pada hujung tahun.
"Saya dah bincang dengan abang sulung dia sebab dia wali, lagipun satu Malaysia dah tahu kedudukan kewangan saya, jadi saya perlu stabilkan dulu perkara itu," katanya ketika dihubungi Gempak.

Tak Mahu Ulangi Kesilapan

Menjelaskan lebih lanjut, Datuk Red memberitahu keluarga Adira sentiasa menyokong perhubungan mereka dan mengakui akan mencuba yang terbaik untuk mengekalkan rumah tangganya selepas ini.
"Keluarga Adira memang selalu menjodohkan saya dengan dia. Lebih-lebih lagi kakak Adira (Emma) memang menggalakkan kami bercinta semula.
"Alhamdulillah atas bantuan dia perkara itu jadi balik. Dah tua-tua ni pun saya tak nak buat kesilapan, sebab saya rasa saya tak boleh ada isteri lebih daripada satu.
"Jadi kali ini saya nak fokus dekat seorang sahaja dan lancarkan kerjaya saya serta selesaikan hutang-hutang saya," jelasnya lagi.

BERITA TRENDING:"Hari Ni Hari Ke-5 Kami Couple" - Datuk Red & Adira Kembali Bercinta?

BERITA TRENDING:Adira Beri Bayangan Mahu Rujuk Dengan Datuk Red? - “Nak Kahwin Dengan Awak Sahaja”

BERITA TRENDING:Datin Red Cerai Tak Tuntut Nafkah, Kekal Hubungan Baik - “Saya Tahu Dia Tidak Sekejam Itu”

BERITA TRENDING:Perkahwinan Datuk Red, Datin Red Berakhir Dengan Penceraian, Sempat Bermaaf-Maafan

Imbas kembali, Datuk Red dan Adira mendirikan rumah tangga di Songkhla, Thailand pada 3 Disember 2015.
Walau bagaimanapun, mereka kemudiannya mengambil keputusan untuk berpisah secara baik dah sah bercerai talak satu pada 24 April lalu.
Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan empat cahaya mata iaitu Anggrek, 6, Asan, 5, Anggun, 4, dan Ayob yang kini berusia setahun.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

Apa Hukum Lelaki Pakai Bearing Pada Kemaluan? Ini Penjelasan Ustaz Azhar Idrus!

gempak
05/09/2024
11:20 MYT
Pendakwah terkenal Ustaz Azhar Idrus tampil menjelaskan mengenai hukum lelaki memasang implan atau ‘bearing’ yang diperbuat daripada besi pada bahagian kemaluan.
Hiburan

Kongsi Video Kereta Baru Sempena Hari Jadi, Ada Pula Netizen Tuduh As'ad Motawh Menunjuk - "Perlu Ke Photoshoot"

gempak
05/09/2024
09:55 MYT
Penyanyi dan pempengaruh media sosial, As’ad Motawh sekali lagi menarik perhatian ramai susulan perkongsiannya di Instagram sempena ulang tahun kelahirannya, baru-baru ini.
Viral

Konten Lumba Olymput Dikatakan Tiada Faedah, Abang Siput Tak Sentap - “Kita Buat Pun Santai-Santai Sahaja…”

gempak
04/09/2024
21:55 MYT
Lelaki tular yang kini bergelar pempengaruh,  Muhammad Aswat Azdha Idris atau lebih dikenali sebagai abang siput tidak berkecil hati apabila ada yang melabelkan konten perlumbaan siput sedutnya itu tidak berfaedah.
Hiburan

Vibes Galau & Melodi Menyentuh Hati, Lagu Baru One Avenue Band Boleh Buat Pendengar Menangis - "Ia Tentang Pasangan Tak Setia"

gempak
04/09/2024
17:58 MYT
One Avenue Band muncul dengan single baharu berjudul Jangan Pergi.
Bollywood

Preity Zinta Dedah Gagal Rawatan IVF Punca Guna Kaedah Ibu Tumpang

gempak
04/09/2024
14:50 MYT
Aktres Preity Zinta dan, Gene Goodenough, diketahui memiliki anak kembar Jai dan Gia yang lahir pada November 2021.