Viral

Aliff Syukri Mohon Maaf, Padam Teaser MV Lagu Raya Menggeletis - "Dah Buat Susah-Susah, Kena Kecam"

Muhammad Firdaus
01/04/2024
05:55 MYT
Dikritik kerana berkongsi sedutan lagu raya dengan beberapa penari yang mengenakan kostum aneh, usahawan sensasi, Datuk Seri Aliff Syukri sekali lagi memuat naik hantaran di Instagram memohon maaf kepada ibunya dan orang ramai.

Akui Diri Terkesan

Menerusi klip video pendek yang dikongsi, Aliff mengakui dirinya terkesan dengan komen-komen negatif dari netizen serta mengambil inisiatif memadam entri tersebut daripada akaun Instagramnya.
"Kepada mak saya, kepada semua masyarakat, netizen-netizen yang menonton video saya tu, saya minta maaf daripada hujung rambut sampai hujung kaki.
"Memang saya kecil hati, saya dah buat susah-susah saya dah bayar puluhan ribu penari apa semua. Tapi mereka tak tengok pun lagi video klip tu dah kecam melampau dan menyebabkan saya down," katanya.

Tak Salahkan Sesiapa

Dalam pada itu, Aliff memberitahu bahawa segala yang berlaku adalah atas kesalahan diri sendiri dan tidak mahu menyalahkan mana-mana pihak berikutan tindakan yang dilakukannya.
"Saya tak nak bersedih, tak nak marah sesiapa, saya salahkan diri saya sendiri. Saya dah padam video tu, padahal banyak je lagi orang buat video pelik-pelik tapi tak jadi isu," luahnya.
Terdahulu, Aliff Syukri mengumumkan bakal mengeluarkan lagu raya berjudul Love Raya yang didakwa atas permintaan ramai.
Bagaimanapun, perkara itu dikecam netizen kerana konten yang dikongsi oleh Aliff berkaitan lagu raya tersebut dianggap tidak menghormati kemuliaan bulan Ramadan.

BERITA TRENDING: Aliff Syukri Kongsi Sedutan MV Raya, Netizen: “Astaghfirullah Datuk, Ini 10 Terakhir Ramadan!”

Sumber: Instagram
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Terkini

Netizen Terharu Lihat Pelajar Universiti Ini Beri Sepotong Kek Kepada Pekerja Restoran Mamak

gempak
26/07/2024
06:55 MYT
Beberapa pelajar dari sebuah universiti meraih perhatian netizen apabila rakaman yang memperlihatkan mereka memberi sepotong kek kepada seorang pekerja kedai makan yang sering mereka kunjungi viral di media sosial.
Viral

Ibu Arwah Zulfarhan Akui Pernah Tak Restu Anak Masuk UPNM

gempak
26/07/2024
03:55 MYT
“Dia selalu dekat dengan kami sekeluarga,” begitulah keluhan ibu kepada arwah Zulfarhan, yang menyatakan dirinya pernah tidak merestui anak lelakinya itu untuk melanjutkan pelajaran di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM).
Berita

Gara-Gara Beri Anjing Makan Berlebihan Sehingga Mati, Wanita Dihukum Penjara Dua Bulan

gempak
25/07/2024
21:55 MYT
Mahkamah di New Zealand menjatuhkan hukuman penjara dua bulan ke atas seorang wanita kerana memberi makan anjing peliharaannya secara berlebihan sehingga mati, lapor News Straits Times.
Viral

Buka Gerai Makan Di Tengah Kubur, Netizen Seram: “Tengah Malam Mesti ‘Ramai’”

gempak
25/07/2024
09:55 MYT
Sepotong video memaparkan sebuah gerai ‘jajanan’ dibuka di tengah-tengah tanah perkuburan di Pati, wilayah Jawa Tengah, Indonesia berjaya mendapat perhatian ramai baru-baru ini.
Viral

"Lepas Saya Letak Tu, Tak Pernah Tengok Dah Sampai Sekarang" - Individu Dipercayai Penulis Surat Layang Kes Buli Arwah Zulfarhan Tampil Bersuara

gempak
25/07/2024
07:30 MYT
Pemilik akaun Instagram, dipercayai individu yang pernah mengirimkan surat layang tentang kes buli bekas penuntut Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM), Allahyarham Zulfarhan Osman Zulkarnain tampil memuatnaik hantaran mengimbas kejadian yang berlaku sekitar tujuh tahun lalu.