Laman Utama

All Stars Gegar Vaganza: “Masa Nyanyi Saya Tengok Muka Isteri” - Aliff Aziz Akui Kehadiran Isteri Suntik Semangat

Izwan Isa
23/10/2023
02:50 MYT
Minggu Kelima All Stars Gegar Vaganza menyaksikan prestasi dan persembahan Aliff Aziz kian meningkat, menyebabkan dia berjaya naik satu anak tangga berbanding minggu lalu di kedudukan keenam.
Menyanyikan lagu Penghujung Rindu dendangan asal oleh Datuk Jamal Abdillah, persembahan Aliff turut menerima pujian daripada juri.
Mengakui prestasi persembahannya kembali pulih, Aliff berkata, ia ada kena mengena dengan kehadiran isteri, Bella Astillah menonton persembahannya saban minggu.
“Isteri saya memang sangat supportive sejak Gegar Vaganza 8 lagi. Saya sangat gembira dan bersyukur sebab sungguhpun jadualnya agak padat, dia tetap luangkan masa untuk datang beri sokongan.
“Tadi masa nyanyi saya tengok muka isteri… Sungguhpun kita penyanyi profesional, kita tetap lalu fasa yang rapuh. Jadi bila tengok wajah-wajah yang familiar dan yang dekat dengan kita, ia buatkan semangat kita pun naik,” katanya kepada Gempak.
Pada konsert All Stars Gegar Vaganza minggu kelima, Aliff menerima markah keseluruhan sebanyak 66.75 peratus.
All Stars Gegar Vaganza dihoskan oleh Nabil Ahmad dan Jihan Muse.
Manakala juri tetap pula adalah Datuk Ramli MS, Hetty Koes Endang dan Datuk Syafinaz Selamat.
All Stars Gegar Vaganza bersiaran secara langsung dari Auditorium MBSA, Shah Alam, setiap Ahad, jam 9.00 malam secara eksklusif di Astro Ria (Saluran 104).
Untuk pilihan lebih fleksibel, ia boleh distrim melalui platform On Demand menerusi Astro Box dan aplikasi Astro GO.
All Stars Gegar Vaganza juga ditayangkan secara live di sooka menerusi pelan langganan mudah alih Sports & Entertainment serendah RM1.15 sehari, tanpa kontrak.
Sementara klip sedutan sesi latihan vokal, persediaan dan trivia para peserta dapat ditonton melalui liputan kapsul ‘Kapsul Gegar Vaganza’ pada setiap hari Isnin hingga Jumaat, jam 7.00 malam.
ASTRO BAHARU. TAK MACAM DULU.
Alami pengalaman Astro Baharu dan strim #AllStarGegarVaganza #GegarVaganza10 tanpa gangguan hujan dengan Astro Ultra Box. PEK PRIMARY Astro hanya dari RM59.99. WhatsApp “GET ASTRO” ke 03-9543 3838.
BACA: “Sepatutnya Jaga Hati Isteri…” - Bella Astillah Kesal Aliff Aziz Seperti Nak Berhubung Lagi Dengan Sophia...
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Dayang Areeda Cuak Lakonkan Babak Nasi Kangkang Untuk Jerat Aliff Aziz - "Saya Risau Pandangan Masyarakat"

gempak
26/07/2024
13:55 MYT
Sepotong video yang memaparkan babak pelakon Dayang Areeda cuba menjerat Aliff Aziz dengan menggunakan ilmu sihir nasi kangkang mencuri perhatian ramai di media sosial.
Hiburan

Isu Pelakon Berskandal Di Set Shooting, Osman Ali; "Pengarah Ada Hak Menegur Tapi Ada Batas"

gempak
22/07/2024
07:55 MYT
Sutradara terkenal tanah air, Osman Ali, 51, berpendapat pengarah drama atau filem mempunyai hak untuk memberi teguran serta peringatan kepada  pelakon dan kru produksi agar membataskan pergaulan di set penggambaran bagi mengelakkan isu skandal daripada berulang.
Hiburan

Ruhainies Sebak Rai Pra-Hari Jadi Ke-32, Tahlil & Doa Selamat, Kongsi Rezeki Bersama Pelajar Tahfiz

gempak
21/07/2024
08:30 MYT
Pelakon sensasi Ruhainies seakan-akan gagal menahan sebak ketika sambutan pra-ulangtahun kelahirannya ke-32 pada Sabtu.
Hiburan

Netizen Dah Rimas! Mohon Ibu Aliff Aziz Berhenti Main Laman Sosial, Ini Respons Tuan Badan - “Meh Kalau Kurang Kasih Sayang, Kami Sayangkan Ok”

gempak
19/07/2024
01:55 MYT
Kerap menerima komen negatif, sekali lagi ibu kepada pelakon dan penyanyi Aliff Aziz iaitu Siti Hafiza berkongsi luahan kemarahan daripada netizen di Instastory miliknya.
Hiburan

Ibu Aliff Aziz Titip Ucapan Hari Lahir Buat Cucu Perempuan, Harap Terima Hadiah Yang Ditinggalkan - “Kami Tetap Tidak Akan Berhenti Cuba Untuk…”

gempak
18/07/2024
03:25 MYT
Ibu kepada pelakon dan penyanyi Aliff Aziz iaitu Siti Hafiza menitipkan ucapan selamat hari lahir kepada cucu perempuannya iaitu Ara Adreanna yang berusia empat tahun pada 18 Julai, Khamis.