Masih menikmati percutian bersama keluarga di Dubai, pelakon Anzalna meluahkan rasa teruja daoat meluangkan waktu bersendirian di pusat membeli-belah negara timur tengah itu.

Menerusi perkongsian di Instastory, Anzalna memberitahu suaminya Hanif Zaki yang menjaga dua orang anak mereka sementara dia menghabiskan masa di Dubai Mall.

“It’s me time! Anak-anak dah kepenatan, jadi kita bagi diorang berehat. Mommy diorang punya energy level lain macam bila masuk Dubai Mall ni.

“@hanif _zaki dia punya risau I nak keluar seorang diri! Dia cakap I tak fokus nanti lupa jalan balik bilik! Melelong tu apa dia! haha Ofcourse la I ingat sebab hotel ni dalam mall juga!

“Alhamdulillah dapat suami yang terlebih jaga isteri. Semoga dia kekal begini walaupun I rasa macam anak dia dah!” kata Anzalna.

Anzalna yang ditemani suami, Hanif Zaki bersama dua cahaya mata, Eidrees dan Emirhan sudah berada di negara timur tengah itu sejak minggu lalu.

Menerusi laman Instagram, aktres berusia 36 tahun itu tidak lokek berkongsi momen dia sekeluarga pergi melawat beberapa kawasan menarik di sana.

Untuk info, Anzalna dan Hanif mendirikan rumah tangga pada 2016 dan dikurniakan Mohamad Eidrees, 3, serta Mohamad Emirhan, 9 bulan.

BACA: “Helok! Bergegar Ov**i…” - Anzalna Nasir Melting Tengok Ketampanan Suami Sendiri

Undi bintang digital dan content kegemaran Top 5 anda di Gempak Most Wanted Awards 2022 di sini.