Laman Utama

Babak Panas! Gambar Wanita Seksi & Chubb-E Bocor? Tuan Badan Tak Teragak-Agak Untuk….

Hanafis Haris
27/03/2022
03:32 MYT
Nama penyanyi dan pelakon Chubb-E secara tiba-tiba ‘meledak’ di media sosial apabila beberapa keping gambarnya bersama seorang wanita seksi tular.
Difahamkan, gambar berkenaan merupakan sedutan daripada video muzik lagu terbaharu nyanyian Chubb-E dan Zyc berjudul Rambang.
Berdasarkan dua keping gambar itu, kelihatan seorang model wanita yang sedang duduk di 'arm rest' kerusi diduduki Chubb-E.
Namun, apa yang lebih mengejutkan, model berwajah Pan Asia itu cuma memakai jaket bagi menutupi lengan dan belakangnya manakala bahagian lain dibiarkan terdedah.
Malah, ada yang mendakwa penampilan model berkenaan terlampau seksi.
Turut kelihatan, beberapa jejaka yang diyakini penari dalam klip muzik tersebut mengelilingi Chubb-E dan wanita bertelanjang terbabit.
Terbaru, Chubb-E turut dilihat bersuara mengenai gambar viral berkenaan menerusi Instagram Story.
Menurutnya, dia kecewa apabila gambar berkenaan sengaja disebarkan oleh individu tertentu dan tidak teragak-agak untuk mencari ‘dalang’ di sebalik kejadian berkenaan.
“Susahlah manusia sekarang ni, kau ingat kau leak gambar tu kau dapat apa? Kau tunggu dik, aku cari kau,” katanya.
Sekadar info, lagu dan video muzik Rambang bakal dilancarkan pada esok di semua platform penstriman muzik.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Terkini

Netizen Terharu Lihat Pelajar Universiti Ini Beri Sepotong Kek Kepada Pekerja Restoran Mamak

gempak
26/07/2024
06:55 MYT
Beberapa pelajar dari sebuah universiti meraih perhatian netizen apabila rakaman yang memperlihatkan mereka memberi sepotong kek kepada seorang pekerja kedai makan yang sering mereka kunjungi viral di media sosial.
Viral

Ibu Arwah Zulfarhan Akui Pernah Tak Restu Anak Masuk UPNM

gempak
26/07/2024
03:55 MYT
“Dia selalu dekat dengan kami sekeluarga,” begitulah keluhan ibu kepada arwah Zulfarhan, yang menyatakan dirinya pernah tidak merestui anak lelakinya itu untuk melanjutkan pelajaran di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM).
Berita

Gara-Gara Beri Anjing Makan Berlebihan Sehingga Mati, Wanita Dihukum Penjara Dua Bulan

gempak
25/07/2024
21:55 MYT
Mahkamah di New Zealand menjatuhkan hukuman penjara dua bulan ke atas seorang wanita kerana memberi makan anjing peliharaannya secara berlebihan sehingga mati, lapor News Straits Times.
Viral

"Lepas Saya Letak Tu, Tak Pernah Tengok Dah Sampai Sekarang" - Individu Dipercayai Penulis Surat Layang Kes Buli Arwah Zulfarhan Tampil Bersuara

gempak
25/07/2024
07:30 MYT
Pemilik akaun Instagram, dipercayai individu yang pernah mengirimkan surat layang tentang kes buli bekas penuntut Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM), Allahyarham Zulfarhan Osman Zulkarnain tampil memuatnaik hantaran mengimbas kejadian yang berlaku sekitar tujuh tahun lalu.
Viral

Lelaki Berpakaian Wanita ‘Kantoi‘ Curi Baju Dalam

gempak
25/07/2024
04:01 MYT
Perbuatan seorang lelaki yang mencuri pakaian dalam di sebuah kawasan kejiranan berjaya dirakam melalui kamera litar tertutup (CCTV).