,
Hiburan

Bawa Pembantu Peribadi Ke Milan, Netizen Anggap Jofliam Tak Jaga Hati Cik Epal? - “Walaupun Dah Bercerai..”

Umirah Halim
01/10/2024
02:25 MYT

Isu rumah tangga pasangan usahawan dan pempengaruh Jofliam dan isterinya, Cik Epal menjadi perbualan hangat di setiap media sosial sejak pendedahan yang dibuat Jofliam baru-baru ini.

Komen netizen

Menerusi tinjauan di media sosial, dapat dilihat ada segelintir netizen yang mempersoalkan pendedahan yang dilakukan oleh ushawan piza wagyu itu kerana dianggap tidak berasas dan seperti mengundang fitnah terhadap diri sendiri.

“Not backing up Cik epal, tapi Jofliam tu sendiri yang mengundang fitnah. dah bagi hadiah, bawak pergi bercuti pulak. tak tahu lah. major red flag. walaupun dah bercerai sekalipun. tak sampai sebulan. tak jaga langsung perasaan isteri yang susah senang sama sama.

“Kalau macam ni la cara bergambar jofliam dengan dewi, tak heran la cik epal curiga.

“Betul lah orang kata bila isteri tu setia susah senang, bila tiba suami tu senang dia lupa isteri. Tapi biasanya tak senang hidup dia pasni,” tulis beberapa netizen

ARTIKEL BERKAITAN: “Saya Masih Hormat Dia Sebagai Ayah Yang Baik & Bertanggungjawab” - Cik Epal Tak Mahu Keruhkan Keadaan

ARTIKEL BERKAITAN: Difitnah Curang Dengan Staf Sendiri? Jofliam Tampil Pertahan Diri - “Setelah Saya Sedar, Saya Dengan Cik Epal Bukan Lagi Suami Isteri.."

ARTIKEL BERKAITAN: Pizza Jofliam Wakil Malaysia Bertanding Di Itali, Dapat Top 4 Daripada 50 Seluruh Negara!

ARTIKEL BERKAITAN: [VIDEO] “Tak Ternilai Harga Cinta & Setia Dia” - Hadiahkan Jam Hampir RM100,000, Ramai Puji Cik Epal Tak Berkira Dengan Suami

Sementara itu, ada juga netizen yang menasihati dan mendoakan agar konflik rumah tangga pempengaruh itu dapat diselesaikan secara baik.

“Semoga baik-baik sahaja hubungan dia dan isterinya. Betul, bila kita semakin senang dan bahagia ramai yang dengki walau orang tu paling rapat dengan kita.

“Zaman sekarang memang takut terlalu tunjuk kebahagian sebab ada orang iri hati tunggu masa nak kita jatuh.

“Moga yang baik-baik sahaja. Tak minat sangat dorang tapi kalau tiber jadi gini tak seronok juga.

“Kadang kebahagiaan yang kita tunjuk di media sosial boleh mengundang iri hati. Semoga Jofliam dan isterinya selalu bahagia dan dilindungi,” komen beberapa netizen lagi.

Terdahulu, mendedahkan salah seorang staf telah menuduh dia berlaku curang terhadap isterinya, Cik Epal yang berpunca daripada staf wanitanya bernama Dewi.

Bagaimanapun, menerusi pendadahan yang sama, difahamkan Jofliam dan isteri juga sudah berpisah sejak dua minggu lalu.

Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

Harumkan Nama Malaysia, Jofliam Tersenarai Dalam 100 Chef Pizza Terbaik Dunia - “Saya Tahu Isu Panas Hari Ini Akan Buat Pencapaian Ini Tak Dihargai”

gempak
01/10/2024
03:32 MYT
Meskipun sedang berdepan dengan masalah rumah tangga namun pempengaruh dan usahawan Jofliam telah mengharumkan nama Malaysia apabila tersenarai dalam 100 Chef Pizza Terbaik Dunia, di Milan, Itali.
Viral

Swafoto Jofliam Bersama ‘Dewi’ Tular, Netizen Mulakan ‘Operasi Serang’ Wanita Didakwa Punca Konflik Berlaku - “Saya Tahu Ada Gambar…”

gempak
01/10/2024
02:55 MYT
Kisah rumah tangga pempengaruh dan usahawan Jofliam dan isterinya yang dikenali sebagai Cik Epal kini menjadi perbualan hangat netizen di sosial media sejak semalam.
Viral

“Saya Masih Hormat Dia Sebagai Ayah Yang Baik & Bertanggungjawab” - Cik Epal Tak Mahu Keruhkan Keadaan

gempak
01/10/2024
01:25 MYT
Pempengaruh media sosial dan usahawan, Cik Epal mengakui masih menghormati Jofliam sebagai suami walaupun berdepan dengan masalah rumah tangga.
Hiburan

Difitnah Curang Dengan Staf Sendiri? Jofliam Tampil Pertahan Diri - “Setelah Saya Sedar, Saya Dengan Cik Epal Bukan Lagi Suami Isteri.."

gempak
30/09/2024
08:25 MYT
Pempengaruh dan usahawan, Jofliam tampil meluahkan rasa kecewa kerana telah difitnah curang.
Hiburan

“Mereka Sangat Cantik Berdua, Rasa Seperti Tak Patut Cerai” - Abby Abadi Bukan Penyibuk Hal Fazura Fattah, Hanya Sekadar Luahan Perasaan

gempak
30/09/2024
03:55 MYT
Pelakon, Abby Abadi menafikan dakwaan sengaja menarik perhatian atau ‘menunggang’ isu rumah tangga pasangan selebriti, Fazura dan Fattah Amin.
BorakSeeni