Penyanyi dan pelakon, Bella Astillah tidak dapat menahan sebak sebaik sahaja mendengar ucapan anak sulungnya, Ayden Adrian sempena hari ibu.

Bella menangis dengar suara Ayden


Menerusi perkongsian di Instagram ERA.Je, kelihatan Bella bersama ibunya mengelap air mata selepas Ayden memberikan ucapan.

Kata Ayden, dia berjanji akan menjaga Bella dan tidak akan menyakiti hati ibu kesayangannya itu.

“Assalammualaikum mommy, Ayden nak cakap dengan mommy, Ayden janji tak akan buat mommy sedih.

“Nanti bila Ayden sudah besar, saya akan jaga mommy dan adik. Mommy jangan kerja sampai penat tau nanti sakit.


“Mommy lagu ni untuk mommy, ibu engkaulah ratu hatiku. Mommy is the best in the world. Selamat hari ibu mommy. I love you so much,” ujarnya.

Ucapan itu merupakan hadiah kejutan dari team 3 pagi ERA bersama penyampai radio iaitu Nabil Ahmad, Radin dan Namie pada Jumaat.

Sebaik sahaja selesai Ayden memberikan ucapan, Bella kemudiaannya tersenyum dan mengatakan itu merupakan hadiah paling bermakna buat dirinya.

“Terima kasih itu hadiah yang paling terbaik. Ayden dan Ara adalah hadiah bermakna untuk saya,” ujarnya sebak.

BERITA TRENDING: Tak Dapat Tahan Menangis, Netizen Sebak Lihat Ayden Lap Air Mata Bella - “Mummy Lahirkan Saya..."



Saksikan video penuh di bawah:

A post shared by ERA - Muzik Hit Terkini (@era.je)



Untuk info, pada 9 Mac lalu, nama Aliff Aziz terpalit dengan kontroversi apabila dia dicekup berkhalwat oleh Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) di sebuah kondominium di ibu negara bersama pelakon Ruhainies.

Disebabkan itu, kedua-duanya menjadi sasaran kemarahan netizen sebelum Aliff dan Ruhainies tampil membuat permohonan maaf namun menafikan dakwaan mereka berkhalwat.

Isteri Aliff iaitu Bella Astillah kemudiannya memfailkan penceraian secara ekspres terhadap Aliff pada 13 Mac lalu namun pelakon itu enggan menceraikannya pada sebutan kes pada 4 April lalu.

Kes penceraian Aliff dan Bella disambung semula pada 4 Jun depan.

Bagaimanapun, muncul pula individu dari Singapura yang mendakwa turut bergelar kekasih Aliff dan membuat pendedahan dengan berkongsi tangkap layar perbualan antara Aliff dan NRF yang didakwa sebagai Ruhainies.

BERITA TRENDING: "Saya Tak Boleh Beri Sebarang Kenyataan" - Sarah Yasmine Terima Perintah Mahkamah Dari Aliff Aziz


Terbaharu, Ruhainies mengakui dia tidak lagi berhubungan Aliff Aziz selepas kontroversi melibatkan dirinya dengan rumah tangga aktor tersebut.

Mahu memulakan kehidupan baharu, Ruhainies memberitahu dia tidak mahu memanjangkan lagi isu tersebut dan hanya mahu memfokuskan kerjaya seninya sekarang.

BERITA TRENDING: Tidak Lagi Berhubung Dengan Aliff Aziz, Ruhainies Mahu Buka Buku Baru - “Rasanya Semua Pihak Boleh Move On…”