Aktor kacak Sharnaaz Ahmad mencuri perhatian wargamaya apabila berkongsi gelagat anaknya mengamuk di dalam kereta gara-gara ingin bermain permainan boling.

Menerusi laman sosial Instagram, Sharnaaz memuat naik video Jebat Jayden Ahmad, 3, sedang menangis dan membebel untuk tatapan umum.

“Berat mata melihat, berat lagi masalah negara Jebat Jayden… @noornabila,” tulis Sharnaaz di ruangan kapsyen.

A post shared by Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad ™ (@sharnaazahmad)


Menerusi perkongsian berdurasi lebih dua minit tersebut, difahamkan Jebat mahu bermain permainan boling di dalam kereta dan mahu kereta berjalan ketika mereka tersangkut di dalam kesesakan jalan raya.

Biarpun Sharnaaz cuba memujuk beberapa kali, Jebat tetap membebel tidak henti sambil tanganya memegang barang permainan.

Meninjau ke ruangan komen, ramai rakan selebriti dan wargamaya yang terhibur melihat aksi Jebat membebel sambil menangis meminta simpati bapanya.

“Ya Tuhan, curahan hati sungguh,” komen pelakon Beto Kusyairy.

“Nampak berat sungguh masalah Jebat ni. Haha comey sungguh,” tulis pelakon Siti Elizad.

Awat ceq pasai apa nangis. Awat ceq marah kat sapa. Ceq beletiaq apa sayang Jebat, aunty sama nak nangis,” ujar Datin Almy Nadia.

Kuat bebel dia niiii hahahaahha,” usik pelakon Nabila Huda.

Comey dia duk kata tak boleh nangis tunjul jari tapi dalam duk kata nangis jugak. Treasure this moment mamu, sat lagi depa besaq, kita akan rindu moment2 ni semua,” kata seorang wargamaya lagi.

Sehingga kini, video tersebut telah mendapat hampir 200,000 tontonan daripada pengikutnya.