Pertama kali memegang watak sebagai isteri curang dan ‘sugar mummy’ dalam drama Rampas Cintaku, pelakon Fasha Sandha sudah bersiap sedia dengan kritikan netizen.

Menyedari kewujudan jabatan netizen malaysia (JNM), Fasha berkata dia lebih memandang sisi berbeza karekternya itu dan pengajaran dalam cerita tersebut.

“Saya memandang dari sudut positif, masa dapat skrip ini macam wow, karekter baru. Walaupun ada babak daring tapi saya lebih pentingkan pengajaran dalam cerita.

“Kita kena tengok sisi berbeza. Saya tahu JNM akan jalankan tugas mereka. Tetapi saya tak kisah, sebab saya hanya bertugas dan menjayakan karekter itu atas permintaan naskha.

“Selain untuk menampakkan lakonan saya real, tak nampak macam tipu. Sebab memang wujud kisah macam dalam drama ini,” kata Fasha kepada Gempak.

Fasha ditemui ketika sidang media dan tayangan drama Rampas Cintaku selama 60 minit di DADI Pavilion, Kuala Lumpur baru-baru ini.

Berkongsi lagi mengenai wataknya, isteri kepada pelakon Aidil Aziz ini memberitahu dia banyak bertanya kepada pengarah memandangkan tidak ada pengalaman sebagai ‘sugar mummy’.

“Sejujurnya, saya tak pernah ada pengalaman dan tidak dikelilingi orang-orang yang mempunyai anak ikan. Memang saya blur nak buat research fasal watak saya ini.

“Saya banyak berbincang dengan pengarah macam mana nak tunjuk saya ini seorang Datin yang berumur 40an. Saya gementar kalau watak saya itu tak sampai.

“Walaupun shooting dengan suami sendiri pun jadi gementar,” ujarnya.