,
Gaya Hidup

“Bila Abang Sendiri Datang Bagi Ceramah” – Adik Nadzmi Adhwa Terkejut Abang Jadi Panel!

Azwa Rahman
02/10/2019
10:31 MYT
Gelagat adik kepada pelakon Nadzmi Adhwa, Nadzmin Adam yang merakamkan aksi abangnya yang dijemput sebagai barisan panel bagi satu sesi ceramah mencuri perhatian netizen.
Menerusi laman sosial Twitter, Adam yang kini sedang melanjutkan pengajian di Universiti Teknologi Mara (UiTM) cawangan Merbok, Kedah memuat naik sepotong video menunjukkan abangnya berada di atas pentas dan sempat berinteraksi dengannya yang duduk di bawah. “Bila abang sendiri datang UiTM bagi ceramah,” tulis Adam sebagai keterangan video yang dikongsinya.
Lebih melucukan apabila Adhwa turut mengulang kicau video adiknya. “Aku perhati je kau ni,” balas Nazmi menerusi satu kicauan.
Meninjau ke ruangan komen, rata-rata netizen terhibur dengan aksi dua beradik ini yang saling berjenaka. Perkongsian video Adam itu sehingga kini telah mendapat hampir 700,000 tontonan dan menerima 30,000 ulang kicau oleh wargamaya.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hollywood

Tom Holand Sah Kembali Jadi Spider-Man: “Saya Tidak Sabar”

gempak
24/10/2024
03:45 MYT
Tom Holand akhirnya mengesahkan akan kembali bermain dalam saga ke empat Marvel yang cukup ikonik dengan dirinya, Spider-Man.
Hiburan

Netizen Sebak Lihat Keadaan Terkini Roslan Saleh Yang Semakin Uzur, Doakan Cepat Sembuh

gempak
23/10/2024
20:55 MYT
Pelakon veteran, Roslan Saleh atau lebih dikenali dengan panggilan Pak Lan kini dilaporkan semakin uzur.
Hiburan

"Saya Sendiri Rasai Pengalaman" - Ella Puji Rawatan Hormon Skyhill Clinic, Tak Mustahil Diiktiraf Malaysia Book Of Records!

gempak
23/10/2024
18:30 MYT
Penyanyi Ella berkongsi pengalamannya menjaga dan melakukan rawatan hormon di Skyhill Clinic sejak beberapa tahun lalu.
Viral

Dibayar RM60, Dibelasah Jika Tolak Melacur! Imigresen Selamatkan 7 Wanita Dari 'Kapten' Bangladesh

gempak
23/10/2024
15:25 MYT
Imigresen menyelamatkan tujuh wanita warga Vietnam yang disyaki dipukul jika enggan melacur, dalam serbuan di sebuah premis kedai dua tingkat di Klang, Isnin lalu.
Viral

Influencer Buka Cerita Peluk Islam - "Bila Tengok Kawan Solat, Ambil Wuduk, Saya Lebih Tertarik"

gempak
23/10/2024
14:02 MYT
"Saya tak pernah menyangka akan memeluk Islam lebih-lebih lagi dalam usia muda tapi bersyukur kerana Allah SWT buka hati untuk terima hidayahNya."
BorakSeeni