Viral

“Bila Cecah Umur 16, Dia Akan Jadi Monster” - Ramli MS Puji Bakat Yang Ada Pada Anak Buah Siti Nurhaliza

Izwan Isa
19/02/2024
04:55 MYT
Anak buah kepada penyanyi tersohor negara, Datuk Seri Siti Nurhaliza iaitu Umairah tular gara-gara pujian yang diberikan oleh maestro terkemuka tanah air, Datuk Ramli MS.
Figura disegani yang juga juri Gegar Vaganza itu memberi pujian kepada Umairah pada konsert A Decade Cakra Khan Kuala Lumpur 2.0 pada Sabtu.
@sitinursairahtarudin Sampai Hati Tok Ram ♬ bunyi asal - sitisairahtarudin
“She’s my protege. In the making. By 16 years old, dia akan jadi monster… monster in singing,” ungkap Ramli.
Ramli berkata demikian sebelum Umairah menyanyikan lagu Seluruh Cinta bersama Cakra, yang pada asalnya nyanyian penyanyi dari Indonesia itu bersama Siti Nurhaliza.
Sebelum memulakan persembahan, Ramli memberikan mikrofon yang digunakan untuk bercakap kepada Umairah.
Ramli berkata: “Penyanyi yang bagus, mic penyapu pun suara bagus,” katanya.
Menerusi ruangan komen TikTok ibunya, Siti Sairah, ramai memberikan pujian terhadap persembahan Umairah pada malam itu

BERITA TRENDING: "Kenali Umairah Sebagai Dirinya, Bukan Kerana Siti Nurhaliza" - Siti Sairah

Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Alyah Dapat Ilham Nama Anak Izzara Dari Restoran Di R&R Ayer Keroh, Tak Pernah Rancang Ambil Anak Angkat

gempak
14/07/2024
08:55 MYT
Menurut Alyah atau nama sebenarnya Nor Hasliah Abu Hassan, 43, dia menamakan Nur Izzara apabila mendapat ilham ketika berkunjung ke sebuah restoran di kawasan Rehat dan Rawat (R&R) Ayer Keroh, Melaka.
Hiburan

Harumkan Nama Malaysia, Anak Saudara Siti Nurhaliza Rangkul Pingat Emas Dalam Pertandingan WCOPA Ke-27

gempak
06/07/2024
06:04 MYT
Anak saudara kepada penyanyi nombor satu negara, Datuk Seri Siti Nurhaliza, Umai, berjaya merangkul pingat emas di 2024 Junior Champion Vocalist menerusi pertandingan antarabangsa World Championships of Performing Arts (WCOPA) Ke-27 di Los Angeles pada Sabtu.
Hiburan

Layak Ke Grand Final WCOPA 2024 Di Hollywood, Umai Gementar, Sentiasa Ingat Pesan Datuk Siti - “Mak Iti Kata Jangan Malu, Berikan Sehabis Baik”

gempak
05/07/2024
04:55 MYT
Anak saudara kepada penyanyi tersohor, Datuk Seri Siti Nurhaliza iaitu Umairah, 13, melakar sejarah yang tersendiri apabila ke peringkat akhir World Championships of Performing Arts (WCOPA) Ke-27 yang berlangsung di Long Beach Performing Arts Center, Sabtu ini.
Hiburan

Pulihkan Hubungan Sharifah Aini & Siti Nurhaliza Antara Pencapaian Huzz Yang Membanggakan

gempak
02/07/2024
06:34 MYT
Penyatuan dua penyanyi hebat iaitu Allahyarham Datuk Sharifah Aini dan Datuk Seri Siti Nurhaliza merupakan antara pencapaian membanggakan sepanjang Allahyarham Huzz bergelar wartawan hiburan.
Gaya Hidup

Reka Dua Busana Untuk Konsert Di Singapura, Ezuwan Ismail Puji Sikap Membumi Siti Nurhaliza - "Sampai Backstage Dia Dah Siap Solek, Bertelekung Tunggu Waktu Solat ..."

gempak
01/07/2024
02:54 MYT
Pereka fesyen, Ezuan Ismail kagum dengan cara kerja yang ditunjukkan penyanyi tersohor Datuk Seri Nurhaliza sepanjang dua hari berada di belakang pentas bersempena dengan Konsert Fenomena: Siti Nurhaliza Live In Singapore 2024, baru-baru ini.