Salah seorang pelakon yang membintangi filem Eternals, Kumail Nanjiani mengaku sangat terkesan dengan komen dan ulasan buruk yang diberikan terhadap naskhah Marvel tersebut.

BERITA TRENDING: EKSKLUSIF: Tentang Eternals, Angelina Jolie & Park Seo-Joon, Don Lee Buka Cerita Bertinju & Starstruck!

Eternals yang ditayangkan pada 2021 menjadi filem Marvel dengan ulasan paling teruk pernah diberikan penonton. Malah filem itu disifatkan sebagai ‘busuk’ oleh salah satu laman sesawang ulasan terkenal dunia, Rotten Tomatoes.

BERITA TRENDING: #PopcornTime: Adakah Eternals Filem Marvel Paling Hebat Pernah Dihasilkan? Ini Ulasannya!

Menurut Nanjiani, dia terkejut dengan ulasan yang diberikan memandangkan telah mempersiapkan diri sehabis baik untuk bermain di dalam Eternals.

“Saya terkejut membaca terlalu banyak ulasan buruk yang diberikan terhadap filem ini. Apa yang tidak kena”?ujar Nanjiani seperti dilaporkan BBC.

Dia kemudian melanjutkan: “Mungkin saya terlalu mengambil serius segala kritikan yang diberi.

“Saya cuma berasa ia tidak adil sehingga membuat saya bertemu pakar terapi. Isteri mengatakan saya mengalami trauma.

“Sehingga kini saya masih bertemu pakar dan berbincang mengenai hal (kritikan) ini,” akuinya.

Pelakon dan juga pelawak berusia 45 tahun tersebut membawa watak makhluk asing yang turun ke Bumi untuk menyelamatkan planet dalam Eternals.

Filem ini juga disifatkan sebagai ‘edisi Marvel’ paling buruk pernah dihasilkan dalam tinjauan yang dilakukan terhadap penonton di Cinema Score.