Sempena ulang tahun kelahiran Intan Ladyana yang ke-38 hari ini, rakan rapatnya, pelakon Liana Jasmay ada menulis ucapan istimewa.

Dalam ucapan itu, Liyana mengatakan dia mahu Intan sentisa gembira dan bahagia dalam apa jua situasi kehidupan.

"Hari ini adalah ulang tahun kelahiran awak, saya hanya awak lakukan yang terbaik dalam kehidupan, lakukan apa yang awak mahu dan jadi diri sendiri.

"Awak seorang yang bijak tapi tak pernah menunjuk kepada khalayak, semangat berdikari awak juga membuat saya berasa sangat kagum," tulis Liyana di Instagram.

Tambah Liyana, Intan akan sentiasa berada dalam doanya.

"Apa sahaja jalan kehidupan yang awak pilih, saya harap ia akan membuatkan awak gembira.

"Awak juga akan sentiasa berada dalam doa saya, selamat hari lahir kepada wanita yang paling cantik di dunia @intanladyana," tulisnya lagi.

Pada masa yang sama, Intan juga ada berkongsi foto makan tengah hari bersama beberapa orang teman rapat sempena menyambut hari istimewa itu.

Its your birthday @intanladyana Another year getting to know you everybodee. What I want for you is just for you to have your best life, do what you want and just be you. You are smart, but you never show it to people. You are so independent and Im so amazed by it. Your qualities is just too good for people to take you for granted. I hope whatever path and journey that you choose, will make you happy. You are always in my prayer. Happy birthday to the most beautiful girl on earth @intanladyana ❤️?????

A post shared by liyanajasmay (@liyanajasmay) on


birthday lunch with the agents ??

A post shared by ? (@intanladyana) on


Selamat hari lahir Gempak ucapkan kepada Intan Ladyana, semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.