,
Hiburan

Che Ta Dedah Identiti Lelaki Bawa Lari 2 ‘Maid’ Ayu Raudhah, Zaquan Adha - “Inilah Jantan H*nat yang Tak Ada Teloq…”

Asyikin Mayudin
10/09/2024
03:25 MYT
Pelakon Rozita Che Wan tampil mendedahkan identiti lelaki yang didakwa membawa lari dua orang pembantu rumah adiknya iaitu aktres Ayu Raudhah, pada Ogos lalu.

Akaun FB

Menerusi perkongsian di Instagram, Rozita atau mesra dengan sapaan Che Ta memuat naik tangkap layar memaparkan akaun Facebook milik lelaki terbabit.

"Inilah jantan h*nat yang tak ada teloq (telur/rasa malu) yang bawa lari maid-maid Ayu Raudhah,” tulisnya,

Pada perkongsian yang sama, isteri kepada aktor Zain Saidin itu turut meminta orang ramai untuk menyebarkan mengenai perkara tersebut.

Minta tolong viral

"Kau (pelaku) tunggu kejap! Tolong viralkan jap h*n*t ni wahai netizen,” katanya lagi.
Terdahulu, Che Ta memaklumkan pihak polis sudah dapat mengesan lokasi dua pembantu rumah warga Indonesia Ayu yang melarikan diri dari kediamannya pada 21 Ogos lalu.
Berdasarkan siasatan pihak polis, dua pembantu rumah berkenaan dipercayai berada di lokasi jauh dari Kuala Lumpur iaitu di sekitar kawasan Puchong.
Malah, Che Ta mendakwa menerusi rakaman CCTV, terdapat lelaki menaiki kereta berwarna hitam yang mengambil dua pembantu tersebut di rumah Ayu di Seremban.

ARTIKEL BERKAITAN: Ibu Maid Hubungi Zaquan Adha, Merayu Bantu Anak Di KL - "Menangislah Air Mata Darah Sekali Pun, Saya Takkan..."

ARTIKEL BERKAITAN: Maid Sentap Kena Marah Dengan Zaquan, Punca Lari Dari Rumah - "Mereka Tidur, Biarkan Mak Masak, Dengan Baju Berlonggok"

ARTIKEL BERKAITAN: Dr Say Maklum Anak Kedua Masih Trauma Selepas Insiden Maid Bawa Lelaki Warga Asing Masuk Rumah - “Bila Sebut CCTV, Dia...”

ARTIKEL BERKAITAN: Ramai Persoal Kenapa Beri Maid Pakai Handphone, Dr Say Perjelas Ada Polisi Berbeza - “Bila Dah Mula Kerja…”
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

You Know Nothing About Sports: Sherry Alhadad & Che Ta Belajar Main Skuasy Sampai Bola ‘Melekat’ Pada Kepala Abang Cameraman

gempak
12/09/2024
13:25 MYT
You Know Nothing kini kembali dengan You Know Nothing About Sports yang menampilkan Sherry Alhadad akan berpasangan dengan seorang selebriti popular tempatan untuk mencuba mempelajari satu sukan baru.
Hiburan

Rozita Che Wan Sakit Mata Lihat Wanita Tak Bersiap - “Pantang Tengok Keluar Rumah Rambut Basah”

gempak
24/08/2024
13:55 MYT
Pelakon, Rozita Che Wan berpendapat amalan penjagaan diri dan penampilan amat penting bagi setiap wanita.
Sukan

Final Piala FA: "Bukan Sebab Saya Bekas Pemain JDT, Tetapi..." – Ini Ramalan Juara Zaquan Adha

gempak
24/08/2024
06:53 MYT
Perlawanan malam ini juga turut mendapat perhatian bekas pemain Harimau Malaya, Zaquan Adha.
Hiburan

Maid Sentap Kena Marah Dengan Zaquan, Punca Lari Dari Rumah - "Mereka Tidur, Biarkan Mak Masak, Dengan Baju Berlonggok"

gempak
22/08/2024
08:25 MYT
Suami kepada pelakon jelita Ayu Raudhah, iaitu Zaquan Adha mendedahkan dua pembantu rumahnya yang melarikan diri malam tadi sempat mencuri kepingan duit raya yang disimpannya di rumah.
Hiburan

Ayu Raudhah Terkejut Pembantu Rumah Lari - "Saya Sedang Berpantang Rumah Che Ta, Tiba-Tiba…"

gempak
21/08/2024
13:34 MYT
Pelakon, Ayu Raudah terkejut dua pembantu rumah melarikan diri ketika dia sedang berpantang di rumah kakaknya, Rozita Che Wan.