“Nak makan apa?” dan “berbuka kat mana?” adalah soalan paling sukar untuk dijawab setiap kali tiba waktu berbuka puasa.

Apa kata selepas ini kalau ada yang ajak berbuka dan tanya soalan tu, korang ajak pergi makan masakan kampung.

Haaa…sure mereka takkan menolak, tambah-tambah lagi kalau memang dah craving dengan masakan ibu di kampung tapi tak dapat nak balik kampung.

Bayangkan menu masakan kampung seperti percik ayam dan daging, otak-otak, kek gula hangus, Nasi Bunga Telang, sedap semacam resipi yang disediakan di dapur kat kampung…Fuhhh! Syahdu!

Kenapa teringin cuba Dulang-Oh-Dulang?

1) Dapat lepaskan rindu nak makan masakan kampung! Dilengkapi dengan rasa yang enak, sekali rasa pasti jatuh cinta!

2) Dulang-Oh-Dulang berbaloi-baloi kerana dalam satu hidangan dilengkapi dengan variasi makanan tau! Ada Nasi Bunga Telang atau boleh pilih Nasi Bulan Atuk yang didatangkan dengan ayam percik, otak-otak, tempe, telur dan sambal kacang botol.

3) Boleh upgrade hidangan ala carte ke hidangan kombo kalau mahu kepuasan berbuka yang lebih optimum dan harga yang lebih berbaloi!

4) Sos percik special dengan daging premium tanpa tulang

5) Ayam pula diperap dengan sos percik! Merecik!

6) Harga? Jom Check-It-Out kat bawah ni! Aduh…Tengok gambar pun dah tempting gais!



Nampak menyelerakan…Lebih lagi-lagi bila makan dengan kawan beramai-ramai. Mana taknya, semua fikir bab duit! Yelah, nak makan di tempat yang 'class-class' sedap tapi mungkin mahal.

Makan tempat murah pulak makanannya tak berapa banyak, jadi makan di OLDTOWN selesa tapi tidak perlu berbelanja keterlaluan, dan tak perlu membazir berbanding makanan berlambak-lambak.

Jom bawa keluarga, adik, anak-anak dan kawan-kawan berbuka puasa di OldTown White Coffee, order Dulang-Oh-Dulang! Jangan lepaskan peluang kerana menu ini ekslusif sepanjang Ramadan dan Aidilfitri ini sahaja tau!

Untuk maklumat lanjut tentang menu istimewa Oldtown White Coffee ini klik di sini .

Dan jangan lupa layari laman web OLDTOWN White Coffee dan follow Facebook dan Instagram mereka.

Selamat menjamu selera!