,
Hiburan

Dedah Perangai Isteri Shuk Sahar, Rakan Dakwa Pernah Jadi Saksi Pergaduhan - “Tahap Marah Dia Itu Sampai…”

Ainun
14/08/2024
03:25 MYT
Perkongsian rakan kepada Shuk Sahar dikenali sebagai Raje Ridzuan Khai di Instagram yang mendedahkan tentang masalah rumah tangga pelawak itu dengan isterinya, Fara Salleh menarik perhatian netizen.
Menerusi hantaran tersebut, Raje mendakwa dia pernah menjadi saksi melihat Fara sering memarahi Shuk, ketika mereka berniaga nasi kerabu di Singapura.

“Dekat Singapura si F tu pernah marah dekat Shuk, sebab saya berada di depan booth Shuk tolong meniaga Nasi Kerabu. Tahap marah dia tu sampai keluar booth jalan kaki dan nak balik naik bas.

“Padahal saya depan booth tu tolong meniaga barang Shuk.. dia tolong masak dekat dalam. Shuk bisik kat saya dengan rasa sedih. Raje mintak maaf. Raje duduk dulu dekat booth lain. Abang taknak kecoh-kecoh atau gaduh dekat sini.
“Korang tengoklah sendiri la macam tu nak cakap Shuk ni backup member? Member sendiri pun dia suruh pergi la untuk jaga hati isteri”, kongsinya.

Cari Rezeki

Mahu mencari rezeki dan menganggap tempat bukan untuk mencari masalah, Raje turut mendakwa kejadian tersebut juga pernah terjadi sebelum ini di lokasi yang sama.
Bagi Raje, kehadiran mereka di Singapura adalah untuk mencari rezeki dan bukanlah tempat untuk mencari masalah.
“Ini kes tahun lepas event yang sama. Memang event ni si F tu akan buat hal dan tahun ni jadi balik kes baru, dekat event yang sama dan tempat yang sama.

“Sebelum ini kamu diam sebab malas nak layan perempuan tu, tapi kali ini memang kami susah nak berdiam diri. Dekat Singapura, ini tempat kami cari rezeki bukan tempat cari pasal”, jelasnya.

Terdahulu, Fara pernah kongsikan permasalahan rumah tangganya di platform Thread yang mengundang pelbagai spekulasi antara dia dan suaminya, Shuk Sahar.

BERITA TRENDING: Rumah Tangga Didakwa Sedang Goyah, Ini Respons Shuk Sahar…

BERITA TRENDING: Fara Salleh Luah Rasa Kesal Berkahwin, Rumah Tangga Shuk Sahar & Isteri Goyah? - “I Hope He Realize My Statement & Divorce Me”

BERITA TRENDING: Ketagih Main Permainan ‘Mesin’, Shuib Pernah Kerugian Puluhan Ribu & Dikepung Gangster - “Bila Aku Berhenti, Duit Bukan Kata Boleh Simpan, Malah Makin…”

BERITA TRENDING: Lepas Rindu Dengan ‘Video Call’ Anak-Anak di Sabah, Shuk Sahar Tak Pernah Lupa Tanggungjawab - “Kalau Ada Masa, Saya Pergi…”

Bagaimanapun Shuk memilih untuk berdiam diri dan menegaskan dia tidak pernah bercakap buruk tentang orang lain.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Ezzanie Jasny Rupa-Rupanya Perangai Sejenis Kalut, Tak Ada Beza Dengan Watak Fish Dalam Drama Uncle Boss Mama – “Sangat Chaotic”

gempak
09/09/2024
12:25 MYT
Pelakon Ezzanie Jasny berkongsi pengalaman memegang watak Farafisha atau Fish di dalam drama Uncle Boss Mama.
Hiburan

Isu Gaduh Atas Jalan Raya, Hafiz Suip Diperintah Jalani Bon Berkelakuan Baik

gempak
08/09/2024
10:48 MYT
Mahkamah Majistret Kuching pada Khamis memerintahkan Hafiz Suip dan dua lelaki lain untuk menjalani bon menjaga keamanan akibat bergaduh di tempat awam, minggu lalu.
Hiburan

Netizen Tak Tenang Aslam Buat Live Bersama Umisya, Empunya Badan Respons: “Korang Jangan Gaduh, Aslam Ada Giliran Dia”

gempak
28/08/2024
08:55 MYT
Umisya Mazlan yang juga madu kepada anak selebriti Norman Hakim dan Abby Abadi iaitu Marissa Dania mencuri perhatian warganet.
Hiburan

Tunai Umrah Bersama Bukti Cinta Shuk Sahar & Isteri Masih Utuh - “Selamatkan Rumah Tangga Selagi…”

gempak
23/08/2024
02:25 MYT
Pelawak Shuk Sahar menutup spekulasi mengenai masalah rumah tangganya dengan isteri, Fara Salleh dengan memuat naik foto di Instagram memperlihatkan mereka kini berada di Tanah Suci, Mekah.
Hiburan

Iqram Dinzly Bagi ‘Surat Hitam Kedua’ Untuk Fara Salleh, Sempat Titip Pesanan - “Pergi Ambil Wudhuk, Solat Taubat & Istiqorah Mohon Pada Allah…”

gempak
14/08/2024
06:55 MYT
Isteri kepada pelawak Shuk Sahar itu iaitu Fara Salleh meminta aktor Iqram Dinzly agar tidak mencampuri urusan rumah tangga mereka memandangkan aktor tersebut bukan berkahwin dengannya.