,
Hiburan

Fara Salleh Luah Rasa Kesal Berkahwin, Rumah Tangga Shuk Sahar & Isteri Goyah? - “I Hope He Realize My Statement & Divorce Me”

Asyikin Mayudin
12/08/2024
04:54 MYT
“Menyesal kahwin is so real,” tulis isteri kepada pelawak Shuk Sahar iaitu Fara Salleh menerusi platfrom Thread yang mengundang pelbagai spekulasi.

Punca Perceraian

Menerusi ruang balas di perkongsian itu, terdapat netizen yang mendakwa Fara menjadi punca perceraian rumah tangga Shuk dengan bekas isteri, Rossa Sera.
Membalas semula komen tersebut, Fara bagaimanapun menafikan dia menjadi punca malah mendakwa suaminya itu mempunyai wanita lain juga ketika itu.

“Saya tak pernah rebut dia awak… dan dia bukan ada saya sorang ya kalau nak tahu zaman tu boleh tanya sendiri tuan badan yang claim tu. Allah saksi saya. Dan dalam kalangan kawan dia pun tahu benda ini.

“Saya simpan semua perbualan dia dengan dengan wanita lain juga! Saya bukan punca. Saya tak pernah bersuara fasal ni… selama ni saya diam,” kata Fara.
Ada juga netizen yang menganggap Fara seperti sudah tidak dapat bertahan dengan sikap suaminya dan menasihati wanita itu agar mencari punca perubahan tersebut.

Sikap Suami

“Sis, I ada baca your post… mostly macam you dah tak tahan dengan perangai suami you. Mungkin kena cari punca kenapa suami you macam dingin. Mungkin sikap kita yang suami tak boleh terima.

“Mungkin juga dia ada orang lain, ke atau sebab lain-lain. Dapat punca baru boleh selesaikan masalah. Selagi boleh selamatkan rumah tangga, cubalah selagi boleh,” tulis individu itu.

Dalam pada itu, Fara memberitahu suaminya lebih mempercayai rakan dan sentiasa menolak untuk bertemu dengan pakar kauseling.
“Dia lebih percaya kawan dia, protect kawan dia… dah banyak kali ajak kaunseling, dia tak nak, dia baran… sangat-sangat tapi kalau orang lain dia tak macam ni,” balasnya.

ARTIKEL BERKAITAN: Lepas Rindu Dengan ‘Video Call’ Anak-Anak di Sabah, Shuk Sahar Tak Pernah Lupa Tanggungjawab - “Kalau Ada Masa, Saya Pergi…”

ARTIKEL BERKAITAN: Shuk Sahar Dedah Shuib Bagi Pinjam Wang Sehingga RM10,000, Nabil Ahmad & Ebby Yus Pula Terus ‘Bank In’ - “Ada Yang Sampai Bini Suruh Block”

ARTIKEL BERKAITAN: Lagi Individu Sama Dakwa Rossa Sera Kacau Suami Orang - “Sesiapa Tinggal 'Area' Tempat Rossa Tolonglah Telefon JAIS”

ARTIKEL BERKAITAN: Bekas ‘Skandal’ Rossa Sera Nafi Jadi Punca Video Tersebar - “Saya Pun Dah Move On Dengan Dia…”

Sementara itu, Fara juga membalas salah satu komen netizen dengan mengatakan dia berharap agar suaminya menyedari tentang kenyataan yang dikeluarkan dan mengambil keputusan untuk menceraikannya.
“I hope he realize my statement and divorce me,” katanya lagi.
Bagaimanapun usaha Gempak untuk mendapatkan penjelasan lebih lanjut daripada Shuk gagal apabila pelawak itu tidak menjawab panggilan telefon dan membalas mesej.
Manakala perkongsian itu juga telah dipadam oleh Fara.
Menerusi tinjauan Gempak, gambar Fara bersama Shuk juga sudah tiada di Instagram miliknya namun sosial media pelawak itu masih ada gambar mereka bersama.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Fattah Amin Dedah Tiada Orang Ketiga, Akui Masih Sayangkan Fazura

gempak
14/09/2024
04:26 MYT
Pelakon Fattah Amin menegaskan bahawa tiada wanita lain dalam hidupnya yang menyebabkan kepada keruntuhan rumah tangganya bersama aktres, Fazura.
Hiburan

Dituduh Jadi Penyondol & Tak Sensitif Isu Rumah Tangga Fattah Amin-Fazura, Wanna Ali Jawab: “Saya Tak Ada Niat Langsung…”

gempak
13/09/2024
11:55 MYT
Pelakon Wanna Ali tampil menjelaskan perkongsian foto bersama aktor Fattah Amin sudah ditetapkan jadual pada malam tadi untuk dikongsikan di Instagram miliknya hari ini.
kilauan-emas

Roy Azman Kongsi Tips Kebahagiaan Rumah Tangga, Akui Cuba Penuhkan Segala Keinginan Isteri

gempak
12/09/2024
07:55 MYT
Pelakon dan penyampai radio, Roy Azman, berkongsi petua kebahagiaan dalam rumah tangga.
Hiburan

Berjubah Gelap, Hantaran Isteri Hafiz Suip Cetus Perhatian – “Bismillah, Doa Yang Baik-Baik”

gempak
10/09/2024
04:55 MYT
Isteri kepada penyanyi Hafiz Suip iaitu Nureffy Jesreel mencuri perhatian warganet di media sosial.
Viral

"Allah Uji Sedikit Supaya Kita Bersyukur..." - Aisyah Hijanah

gempak
03/09/2024
07:25 MYT
Usahawan dan personaliti media sosial Islamik, Aisyah Hijanah berkongsi doa berkaitan mendekatkan diri dengan Allah SWT.