,
Laman Utama

Dengar-Dengar Ada Rombakan Besar Dalam Hati Yang Dikhianati! Adakah Isyariana Akan Digantikan Oleh Elizad?

Asraf Aided
12/01/2022
07:16 MYT
Drama Hati Yang Dikhianati sentiasa mendapat sambutan hangat daripada para penonton.
Minggu lalu, Isyariana berkongsi babak dibelasah oleh pelakon Iqram Dinzly dalam drama berkenaan.
BACA: "Ngeri, Kejam, Ganas" - Peminat Sakit Hati Tengok Isyariana Kena 'Tibai' Dengan Iqram Dinzly, Macam Real!
Terbaru, menerusi kemaskini di Instagram Bambam Studios, kemunculan pelakon Elizad Sharifuddin mencetuskan tanda tanya. Pada masa sama, kapsyen di entri tersebut seakan menggambarkan tentang satu rombakan besar yang mungkin berlaku dalam Hati Yang Dikhianati!
"Adakah Lisa @isyariana bakal digantikan dengan heroin baru? @elizadsharifuddin," tulis di ruangan kapsyen.
Meninjau ruangan komen, rata-rata netizen memberi respon berbeza, ada yang tertanya-tanya sama ada Elizad akan betul-betul menggantikan Isyariana, ada juga yang mahu Isyariana dikekalkan sebagai heroin drama tersebut.
Hati Yang Dikhianati yang diadaptasi dari drama popular Mis Tres Hermanas bersiaran setiap Isnin hingga Jumaat, 6 petang di saluran Astro Prima atau boleh distrim di Astro Go dan Ultra Box.
Hati Yang Dikhianati dibintangi oleh Isyariana, Amar Baharin, Malek Mccrone, Mona Allen, Zamarul Hisham, Shah Iskandar, Mia Nasir dan ramai lagi.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Luqman Hafidz Bawa Watak ‘Penunggang Agama’, Produksi Drama Sudah Ambil Langkah Berjaga-Jaga - “Kami Tidak Pergi Terlalu Jauh Seperti…”

gempak
17/09/2024
03:56 MYT
Membawa watak sebagai ‘penunggang agama’, pelakon Luqman Hafidz memberitahu pengarah dan penerbit drama Satu Hari Nanti sudah mengambil langkah berjaga-jaga dalam membawa isu agama.
Hollywood

Drama Epik Sejarah Jepun Shogun Julang 18 Trofi Anugerah Emmy Ke-76!

gempak
16/09/2024
09:26 MYT
Drama epik sejarah Jepun, Shogun melakar rekod baharu apabila menang 18 trofi di acara berprestij Anugerah Emmy ke-76 yang berlangsung di Peacock Theater, Los Angeles, Amerika Syarikat.
Hiburan

Ezzanie Jasny Rupa-Rupanya Perangai Sejenis Kalut, Tak Ada Beza Dengan Watak Fish Dalam Drama Uncle Boss Mama – “Sangat Chaotic”

gempak
09/09/2024
12:25 MYT
Pelakon Ezzanie Jasny berkongsi pengalaman memegang watak Farafisha atau Fish di dalam drama Uncle Boss Mama.
Hiburan

Tak Nak Peminat Bazir Duit Mengundi, Siti Khadijah Hanya Perlu Sokongan Peminat Untuk Terus Berada Dalam Industri - "Saya Tak Nak Berlakon Sampai Tua Sangat..."

gempak
07/09/2024
03:55 MYT
Tidak pernah menganggap diri popular, pelakon Siti Khadijah berkata dia enggan meletakkan harapan yang tinggi dalam kerjaya seninya terutama hal yang berkaitan dengan anugerah.
Hiburan

Astro Raih 9 Anugerah, Teguhkan Pengaruh Serantau di Anugerah ContentAsia 2024

gempak
06/09/2024
08:25 MYT
Syarikat kandungan dan hiburan terkemuka Malaysia, Astro menunjukkan kecemerlangannya dalam industri dengan memperoleh sembilan anugerah berprestij di Anugerah ContentAsia 2024.