Hiburan

Disoal Sudah Lafaz Talak? Ini Jawapan Aliff Syukri

Asraf Aided
04/04/2020
06:13 MYT
Usahawan terkenal Datuk Seri Aliff Syukri menafikan dia sudah melafazkan talak terhadap isterinya Datin Seri Nur Shahida menerusi ruangan Instagram (IG) Story miliknya.
Perkara itu dijelaskan sebagai jawapan kepada pertanyaan seorang pengikutnya yang bertanyakan perkara itu di ruang soal jawab laman sosial terbabit.
"Memang betul ke Datuk dah lafaz talak dekat Datin...Moga ada jalan terbaik untuk Datuk dan Datin, Amin," tulis individu tersebut.
Menjawab soalan itu, Aliff menyatakan dia masih belum melafazkan talak dan akan mengikut peraturan dari pihak berkuasa.
"Saya harap anda tidak menabur fitnah, saya tak pernah berbuat begitu, dalam soal ini, saya juga akan mengikut peraturan dari pihak berkuasa," jelasnya dalam IG Story.
Baru-baru ini kecoh apabila surat tuntutan cerai dipercayai milik pasangan itu tersebar di Internet.
Difahamkan, Aliff dan Shahida sudah tidak tinggal sebumbung sejak beberapa bulan lalu.
Aliff dilihat berulang alik ke rumahnya yang terletak di Pavilion resident Kuala Lumpur berdasarkan video dimuat naik di Instagram.
Menerusi perkahwinan Aliff dan Shahida, pasangan itu dikurniakan lima cahaya mata iaitu Ammar Ahyan, Qadejah El Zahra, Ibraheem, Yusof Al Qardawy dan Raudhah Arshiyah.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Harith Iskander Buka Mulut, Akui Kesilapan Diri Punca Isteri Fail Perceraian

gempak
19/07/2024
14:41 MYT
Pelakon dan pengacara Harith Iskander dan isteri, Dr Jezamine Lim akhirnya membuka mulut berkongsi tentang perceraian mereka.
Viral

Bekas Pembantu Peribadi Aliff Syukri Tak Mampu Upah Peguam - "Saya Tak Ada Wang Ringgit, Tapi Saya Ada Allah"

gempak
26/06/2024
00:45 MYT
Bekas pembantu kepada usahawan selebriti terkenal Datuk Seri Aliff Syukri iaitu Melati Abdul Ghani akan meneruskan perjuangan biarpun tanpa bantuan peguam.
Viral

Masih Degil & Ego, Aliff Syukri Enggan Beri Peluang Lagi Pada Bekas Pembantu Peribadi - "Sekarang Baru Sedar Langit Tinggi Atau Rendah"

gempak
25/06/2024
09:11 MYT
Baru sahaja menang kes saman fitnah terhadap bekas pembantu peribadinya, Melati Abdul Ghani, usahawan kontroversi, Datuk Seri Aliff Syukri kali ini memuat naik hantaran meluahkan perasaannya berhubung permasalahan itu.
Hiburan

Jual Durian RM8 Sekilo, Netizen Puji Sikap Pemurah Aliff Syukri! - "Perangai Walau Kadang Mak Sendiri Tak Boleh Faham, Tapi Dia Bersedekah"

gempak
19/06/2024
13:55 MYT
Usahawan sensasi, Datuk Seri Aliff Syukri menerima pujian netizen apabila dirinya menjual durian dengan harga hanya RM8 sekilogram.
Viral

Saran Angkat Call Boss Luar Waktu Kerja, Ramai Tak Setuju Dengan Aliff Syukri - “Kena Ingat, Pekerja Pun Nak Juga Waktu Rehat”

gempak
16/06/2024
08:00 MYT
Saranan usahawan kontroversi, Datuk Aliff Syukri berkenaan pekerja harus sentiasa bersedia menerima panggilan daripada majikan ketika di luar waktu bekerja nampaknya tidak dipersetujui netizen.