Datin Sri Nur Shahida, isteri kepada Dato' Sri Aliff Syukri, pengasas rangkaian kosmetik terkenal, sudah bersedia untuk tidak lagi mempunyai cahaya mata.

Menurut Shahida pada satu entri di Instagramnya, dia sudah tidak larat lagi untuk berbadan dua dalam usia yang semakin meningkat ini.

"Sedar tak sedar anak kita dah nak masuk 5 + 1 dah. Ramai juga. Dulu mula-mula kahwin saya memang ingat nak anak 2-3 orang dah cukup.

"Berbeza dengan Aliff Syukri (suami) sebelum kahwin lagi dia dah bagita dia suka anak ramai. Doakan ini yang terakhir untuk saya, ya. Tak larat nak mengandung bila umur makin meningkat ni. Serba serbi tak kena," tulis Shahida.

sedar x sedar anak kita dah nak masuk 5+1 dah....ramai juga..dulu mula2 kahwin sy mmg ingat nak anak 2-3 orang dah cukup...berbeza dengan @aliffsyukriterlajaklaris sebelum kahwin lagi dia dah bgtau dia suka ank ramai.....doakan ini yg terakhir utk saya ya???....x larat nak megandung bila umur makin meningkat ni...serba serbi x kena......

A post shared by Nur Shahida Mohd Rashid (@shahidadherbs) on


Pada masa yang sama di ruangan komen, Aliff Syukri turut berseloroh menyatakan dia mahu 19 orang anak. Seloroh beliau disambut dengan komen-komen jenaka daripada netizen di Instagram.

Datin Sri Nur Shahida dan Dato' Sri Aliff Syukri berkahwin di usia muda dan dikurniakan dengan cahaya mata Ammar Ahyyan, Qadejah El Zahra, Ibraheem Adham dan Yusuf Al-Qardawy.