,
Laman Utama

Dua Jam Terbang, Pesawat Patah Balik Kerana Penumpang Cirit-Birit

Maliah Surip
07/09/2023
06:41 MYT
Sebuah penerbangan yang dalam perjalanan dari Atlanta menuju Barcelona terpaksa berpatah balik kerana seorang penumpang.
Penumpang yang tidak dinamakan tersebut mengalami masalah cirit birit teruk sehingga memaksa pesawat Delta Airlines yang sudah terbang selama dua jam perlu berpatah balik.
Penerbangan Atlanta menuju Barcelona memakan masa lapan jam.
“Ada penumpang yang mengalami cirit birit sepanjang penerbangan dan kita akan kembali ke Atlanta,” umum juruterbang seperti rakaman yang terdapat kepada laporan yang diberikan kepada penjaga trafik udara, lapor Insider.
Menurut laporan sama, pesawat tersebut bagaimanapun tidak boleh segera melanjutkan penerbangan selepas menurunkan penumbang tersebut kerana perlu membersihkan kotoran yang telah ‘tertinggal’.
Semua penumpang hanya sampai ke Barcelona sehari lewat daripada jadual direncanakan kerana pesawat tersebut telah ‘berehat’ selama lapan jam sebelum meneruskan penerbangan.
Meski perlu menunggu sangat lama untuk kembali terbang, ada penumpang lega kerana sempat ‘sengsara’ dengan bau yang sangat busuk selepas ada kotoran yang tertinggal dalam pesawat.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

"Habis GV9 Saya Balik Ke Singapura..." - Hazrul Nizam Lancar Lagu Rawan Selepas 21 Tahun Tanpa Lagu Solo

gempak
22/10/2024
15:55 MYT
Penyanyi Hazrul Nizam mengambil keputusan tampil dengan single baharu selepas kali terakhir membawakan lagu Kaulah Segalanya kira-kira 21 tahun lalu.
Viral

Netizen Kagum Tengok Penkek Wajah Fattah Amin - "Ni Kalau Dah Makan Tak Sampai Hati Nak ..."

gempak
22/10/2024
12:30 MYT
Seorang usahawan penkek mencuri perhatian warganet menerusi bakat terpendamnya menghasilkan sebiji penkek berwajah pelakon kacak Fattah Amin.
Hiburan

Tiga Kali Janda, Britney Spears Umum Kahwin Diri Sendiri

gempak
22/10/2024
05:50 MYT
Bintang sensasi Hollywood, Britney Spears mengejutkan peminat dan pengguna media sosial menerusi perkongsian terkininya.
Viral

Jaguh Badminton Taufik Hidayat Dilantik Timbalan Menteri Belia & Sukan Indonesia

gempak
22/10/2024
05:30 MYT
Bekas jaguh badminton Indonesia, Taufik Hidayat dilantik menjadi Timbalan Menteri Pemuda dan Olahraga Indonesia atau Timbalan Menteri Belia dan Sukan di bawah pentadbiran Presiden Prabowo Subianto.
Berita

Pesawat Dari Dubai Mendarat Di Lapangan Terbang Beirut Selepas Letupan Kedengaran

gempak
21/10/2024
05:25 MYT
Sebuah pesawat dari Dubai mendarat di Lapangan Terbang Antarabangsa Beirut pada awal pagi Isnin, sekitar 30 hingga 40 minit selepas satu bunyi letupan besar kedengaran sekitar lapangan terbang.
BorakSeeni