Laman Utama

Elly Mazlein Tak Sambut Raya Haji Besar-Besaran, Akui Sibuk Berdepan Kekangan Masa & Kerja

Izwan Isa
10/07/2022
02:50 MYT
Disebabkan tugas dan beberapa tuntutan kerja, penyanyi, pelakon dan pengacara Elly Mazlein terpaksa beralah dan berkorban untuk pulang ke kampung agak ‘lewat’ sempena Hari Raya Aidiladha.
Elly atau lebih mesra disapa Kak Lina berkata, tiada persiapan yang besar dibuat memandangkan dia hanya pulang ke kampung selama sehari sahaja.
“Tahun ini, Kak Lina akan balik ke Tanjung Malim. Maklumlah, Raya Aidilfitri tempoh hari Kak Lina dah balik ke kampung sebelah suami di Kelantan. Jadi, raya haji giliran kampung Kak Lina.
“Disebabkan kekangan masa, Kak Lina tidak boleh nak buat open house atau sambut besar-besaran. Kak Lina gerak ke Tanjung Malim pada Ahad, dan pulang ke Kuala Lumpur esoknya,” katanya kepada Gempak.
Sementara itu, Kak Lina berkata, dia hanya bercuti selama sehari, iaitu hari Isnin sebelum kembali bekerja pada 12 Julai.
“Sekembalinya Kak Lina ke ibu kota, Kak Lina berehatlah sehari, sebelum sambung semula kerja keesokan harinya,” ujarnya.
Ditanya jika diberi kesempatan untuk bercuti panjang dan berehat, lokasi bagaimanakah pilihannya dan keluarga, jawab Kak Lina, dia memang gemar untuk meluangkan masa di pantai.
“Kak Lina dan family suka pantai. Terutama anak dara Kak Lina, Sefhia tu, dia memang suka pantai.
“Jadi, kalaulah ada peluang untuk berehat panjang ke, Kak Lina akan lebih tertarik untuk bercuti di kawasan yang berdekatan dengan laut dan pantai,” tutupnya.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

Farah Kartini Dibawa Ke Kebun Ubi Sebelum Dibunuh, 40KM Dari Lokasi Ditemui Mati

gempak
21/07/2024
00:55 MYT
Allahyarham Nur Farah Kartini Abdullah dipercayai dibawa ke beberapa lokasi termasuk sebuah kebun ubi yang diusahakan suspek di Tanjung Malim, Perak sebelum dibunuh.
Viral

Kes Bunuh Farah Kartini: Penduduk Kampung Gempar Selepas Penemuan Mayat

gempak
16/07/2024
05:45 MYT
Suasana kampung gempar selepas dikejutkan penemuan mayat seorang wanita di ladang sawit Kampung Sri Keledang, Hulu Bernam, jam 6 petang semalam.
Berita

Lebih Semangat Sambut Hari Raya Aidil Adha, Jom Lakukan 11 Amalan Sunat Ini

gempak
16/06/2024
23:55 MYT
Pada hari ini, semua umat Islam menyambut Hari Raya Aidiladha. Dalam kita bergembira meraikan Hari Raya Aidiladha, jangan sesekali melanggar batas syariat yang ditetapkan.
Berita

Di Indonesia, Ada Yang Sudah Raya & Solat Aidiladha Hari Ini

gempak
16/06/2024
04:47 MYT
Pemerintah Indonesia sebelum ini memutuskan Hari Raya Aidiladha jatuh pada 10 Zulhijjah 1445 H atau pada Isnin, 17 Jun 2024 (esok).
Berita

Umat Islam Di Malaysia Sambut Aidiladha Pada 17 Jun

gempak
07/06/2024
12:34 MYT
Umat Islam di Malaysia akan menyambut Hari Raya Aidiladha pada 17 Jun ini iaitu bersamaan dengan 10 Zulhijah 1445 Hijrah.