Pencipta kandungan Rahman Chea mengakui kehidupannya banyak berubah selepas mula dikenali menerusi laman sosial malah berasa seronok apabila berjumpa peminat.

BERITA TRENDING: #GMWA23: Rahman Chea Pikat Hati Peminat, Bawa Pulang Trofi Content Creator Hiburan Tergempak

Rahman turut berkongsi insiden di mana peminat mahu bergambar dengannya ketika dia sedang bergaduh isterinya.

“Memang ada perubahan, seronok jumpa peminat dekat luar. Sekarang pergi mana-mana, orang tegur. Tapi ada ketika, saya tengah bergaduh dengan isteri, tiba-tiba ada peminat tegur.

“Bila saya senyum, isteri terus tegur ‘amboi tadi diam dua jam”. Siap minta tolong isteri tangkap gambar,” katanya kepada Gempak.

Rahman Chea berkongsi perkara itu ketika di sidang media di malam kemuncak Gempak Most Wanted Awards 2023 yang berlangsung di Pusat Konvensyen Putrajaya pada Ahad.

Dalam pada itu, Rahman Chea dan rakan baiknya iaitu Kana Fly tidak menyangka memenangi kategori Digital Content Creator (Hiburan) Tergempak 2023 memandangkan mereka sudah bersiap sedia sekiranya kalah.

“Tak sangka boleh menang, sebab dah standby kalah. Nama-nama calon lain boleh tahan, sebab mereka dah lama. Kami pula masih baru, jadi memang tak pernah terfikir sampai ke sini,” ujarnya.

Rahman yang meraih undian 31.39 peratus juga mengalahkan konten pempengaruh Faisal Suhaimi, Farihi Arni, Foreppppp, dan Linda Said.