Viral

#GMWA23: Rahman Chea Akui Kehidupan Berubah Selepas Dikenali, Peminat Jadi ‘Ubat’ Tatkala Sedang Gaduh Manja Dengan Isteri

Asyikin Mayudin
26/02/2024
02:55 MYT
Pencipta kandungan Rahman Chea mengakui kehidupannya banyak berubah selepas mula dikenali menerusi laman sosial malah berasa seronok apabila berjumpa peminat.
BERITA TRENDING: #GMWA23: Rahman Chea Pikat Hati Peminat, Bawa Pulang Trofi Content Creator Hiburan Tergempak
Rahman turut berkongsi insiden di mana peminat mahu bergambar dengannya ketika dia sedang bergaduh isterinya.
“Memang ada perubahan, seronok jumpa peminat dekat luar. Sekarang pergi mana-mana, orang tegur. Tapi ada ketika, saya tengah bergaduh dengan isteri, tiba-tiba ada peminat tegur.
“Bila saya senyum, isteri terus tegur ‘amboi tadi diam dua jam”. Siap minta tolong isteri tangkap gambar,” katanya kepada Gempak.
Rahman Chea berkongsi perkara itu ketika di sidang media di malam kemuncak Gempak Most Wanted Awards 2023 yang berlangsung di Pusat Konvensyen Putrajaya pada Ahad.
Dalam pada itu, Rahman Chea dan rakan baiknya iaitu Kana Fly tidak menyangka memenangi kategori Digital Content Creator (Hiburan) Tergempak 2023 memandangkan mereka sudah bersiap sedia sekiranya kalah.
“Tak sangka boleh menang, sebab dah standby kalah. Nama-nama calon lain boleh tahan, sebab mereka dah lama. Kami pula masih baru, jadi memang tak pernah terfikir sampai ke sini,” ujarnya.
Rahman yang meraih undian 31.39 peratus juga mengalahkan konten pempengaruh Faisal Suhaimi, Farihi Arni, Foreppppp, dan Linda Said.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

#GMWA23: Daniel Ajar Ayat ‘Agittew’, Netizen Terhibur Tengok Gelagat Calum Scott Nak Sebut - “Selamba Dia Gula-Gulakan Macam Tu”

gempak
29/02/2024
12:55 MYT
Selamba je Daniel kacau Calum Scott.
Hiburan

Rumah Tangga Penuh Keberkatan, Hati Fadlan Hazim Kini Lebih Lembut - “Ada Orang Curah Kasih Sayang”

gempak
28/02/2024
03:38 MYT
Fadlan semakin gembira sejak beristeri.
Terkini

#GMWA2023: Kegagalan Tak Patahkan Semangat Aizat Saha, Lebih Semangat Berkarya! - “Mungkin Ada Rasa Sikit Kecewakan Fans, Cuma…”

gempak
27/02/2024
08:55 MYT
Gagal meraih kemenangan menerusi kategori Video Tergempak Gempak Most Wanted Awards 2023 (GMWA23), Aizat Saha menjadikan ia sebagai pembakar semangat untuk terus berusaha pada masa akan datang
Viral

Cikgu Zack Kirana Bakal Selesai Kes Fitnah: “Mahu Meraikan Guru Antara Guru”

gempak
27/02/2024
04:50 MYT
Guru dan pempengaruh terkenal, Cikgu Zack Kirana menyatakan kes fitnah yang melanda dirinya beberapa minggu lalu bakal diselesaikan dengan cara baik.
Hiburan

#GTheUntoldStory: Wajah-Wajah The Most Wanted #GMWA23!

gempak
27/02/2024
01:59 MYT
Terbaik, terpaling trending sepanjang tahun 2023 menurut undian peminat!