Pengunjung di tengah bandaraya Kuala Lumpur terkejut selepas terdengar bunyi gong dibeduk dengan kuat ketika pengunjung sedang berada di Wow Plaza, Lalaport Bukit Bintang City Centre, di sini, semalam.

Lebih mengejutkan, keadaan menjadi ‘havoc’ selepas watak-watak yang biasa dilihat di kaca televisyen TV datang ke tapak acara semalam.

Penonton menjadi terpegun dan teruja sekaligus timbul rasa ingin tahu apabila melihat watak Premier League, Muzikal Lawak Superstar, Money Heist: Korea, watak Star Wars dan banyak lagi datang ke lokasi acara semalam dengan aksi dan tarian flashmob yang rancak dan menghiburkan. Orang ramai juga teruja melihat aksi daripada The Gray Man.

Pengunjung di situ semakin teruja dan mula kerumun kumpulan flashmob ketika mereka beraksi. Tak ketinggalan juga mereka sempat merakamkan gambar serta video dengan telefon bimbit masing-masing ketika melihat acara flashmob itu.

Di akhir persembahan itu penari-penari itu membentangkan sepanduk yang bertulis ‘Terima Kasih Malaysia, Sokongan Anda Bagai Permata!’



Rupa-rupanya, ia adalah satu cara untuk Astro menyatakan rasa terima kasih mereka kepada sokongan yang tidak berkesudahan daripada rakyat Malaysia dengan membawakan hiburan secara ‘live’ kepada mereka.

Jika anda tidak cukup dengan ini, anda boleh menikmati semua ini termasuk Premier League, Muzikal Lawak Superstar, Game of Thrones dan House of the Dragon yang akan datang di HBO GO, Money Heist: Korea – Joint Economic Area dan The Gray Man dari Netflix, Obi-Wan Kenobi dan Star Wars dari Disney+ Hotstar, semuanya di Astro, dengan penjimatan bundle hanya RM99.99 sebulan selama 6 bulan untuk mendapatkan Astro + Sports + HBO GO + Netflix + Disney+ Hotstar. Semak tawaran di sini