Laman Utama

Gwyneth Paltrow Kenang Sikap Liar Di Tahun 90-an: “Tidak Ada Telefon Pintar…”

Maliah Surip
11/01/2023
14:55 MYT
Gwyneth Paltrow adalah satu nama yang cukup gah dalam dunia seni Hollywood sekitar 1990-an.
Pernah melewati zaman kegemilangan dan mengecap populariti yang cukup hebat, Paltrow mengatakan dia bernasib baik kerana ‘sikap liarnya’ tidak ‘ditangkap’ oleh telefon pintar lalu tersebar di media sosial seperti sekarang.
Dalam temu bual bersama The Late Late Show with James Corden, Paltrow memberitahu pernah hidup bebas seperti mengambil dadah dan berfoya foya bersama banyak lelaki.
Meski khalayak mengetahui kisah ketagihan dadahnya, namun ia dilaporkan oleh media, bukannya diketahui melalui media sosial.
“Saya rasa ia zaman yang menyenangkan. Saya ingat waktu itu masih mengambil dadah di dalam kelab malam, tapi tidak ‘ditangkap’. Saya berpesta, menari di atas meja dan tiada siapa peduli.
“Tidak ada telefon pintar dengan kamera,terutama di New York, paparazi juga tiada.
“Anda boleh keluar berfoya foya, pulang dengan ‘seseorang’ dan tidak ada siapa yang tahu,” katanya seperti dilaporkan Dailymail.uk.
Paltrow yang kini berusia 50 tahun mula terkenal menerusi filem Seven. Bakat Paltrow terus digunakan oleh banyak sutradara lain sehingga dia diiktiraf dalam banyak anugerah termasuk Academy Awards.
Popularitinya juga terus memuncak apabila bertunang dengan aktor Brad Pitt sebelum memutuskan ikatan tersebut kerana berasa belum sedia untuk berkahwin.
Namun Paltrow akhirnya berkahwin pada 2003 dengan vokalis Coldplay, Chris Martin, memiliki sepasang anak dan bercerai pada 2014. Dia kemudian berkahwin semula dengan seorang penerbit, Brad Falchuk pada 2018.
Seiring usia, dia kini menjalani kehidupan yang seimbang dan lebih tenang.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hollywood

Keanu Reeves Sentiasa Ingat Mati, Minta Semua Hargai Hidup

gempak
25/07/2024
14:21 MYT
Aktor Keanu Reeves telah melalui episod kehilangan ramai orang yang disayangi dalam hidupnya.
Hollywood

Celine Dion Dibayar RM9 Juta Untuk Nyanyi Satu Lagu Di Olimpik Paris 2024

gempak
25/07/2024
00:30 MYT
Khabar angin legenda pop terkenal dunia Celine Dion akan tampil kembali di upacara perasmian Sukan Olimpik Paris, awal pagi Sabtu ini semakin bertiup kencang.
Hiburan

Michael Ang Tak Ada Komen Isu Langgar Kontrak, Biar Peguam Selesaikan Isu

gempak
24/07/2024
08:55 MYT
Penerbit dan pengarah, Michael Ang menyatakan dia tidak mempunyai sebarang komen berkaitan tindakan saman yang bakal diambil terhadap dirinya.
Viral

Jennifer Coppen Nafi Dali Wassink Kemalangan Akibat Mabuk, Bertengkar Sebelum Kejadian… Kongsi Pesanan Terakhir Suami

gempak
22/07/2024
15:55 MYT
Jennifer turut menafikan dakwaan yang dia dan Dali bertikam lidah sebelum kejadian tersebut.
Hiburan

Tak Mahu Ulas Tentang Isu Rumah Tangga, Mawar Rashid Mahu Fokus Besarkan Anak

gempak
21/07/2024
23:58 MYT
Pelakon Mawar Rashid, 29, tidak mahu membahaskan mengenai bekas suami, Raf Yaakob, 39, selepas berpisah pada November tahun lalu kerana bimbang timbul salah faham antara mereka berdua.