Baru sahaja mendirikan rumah tangga, nama pelakon Shakilla Khoriri sekali lagi menjadi buah mulut netizen selepas dia dituduh menjadi punca kepada keretakan hubungan antara suami baharunya (Mohd Fariz) bersama bekas isteri.

Menerusi tangkap layar yang dimuat naik di TikTok oleh satu akaun, seorang wanita yang mendakwa dirinya bekas isteri kepada Mohd Fariz membuat pelbagai hantaran memberi bayangan seolah-olah bekas suaminya itu berlaku curang.

BERITA TRENDING: Shakilla Khoriri Tunjuk Wajah Suami, Mohon Maaf Tak Respon Media - "Saya Kurang Selesa Majlis 'Diceroboh'..."

“Sentiasa disuruh, ditegur untuk berdamai dengan takdir. Baiklah saya turutkan. Semoga kalian berbahagia atas segala perbuatan kalian,” katanya.

Dalam pada itu, wanita tersebut turut berkongsi dirinya berhadapan dengan pelbagai cabaran dan kesusahan berkaitan kekeluargaan dan pekerjaan.



Susulan entri berikut, ramai warganet menimbulkan spekulasi tentang penyebab perpisahan antara kedua-dua pasangan tersebut.

“Patutlah interview haritu Fizi dia cakap “Shakilla tak pernah seorang dari dulu”, ini punca mereka bercerai ke?”

“Semoga yang teraniaya Allah bagi kebahagiaan lain, dan menganiaya terima kifarah,”

“Sanggupnya seorang suami menjandakan isterinya demi bersama janda lain,”

Sekadar info, Shakilla Khoriri sebelum ini pernah mendirikan rumah tangga bersama penyampai radio, Fizi Ali pada 18 Februari 2018.

Bagaimanapun, pasangan itu berpisah pada Disember 2021. Mereka dikurniakan seorang cahaya mata, Ameena Sofia, yang kini berusia lima tahun.

Sumber: TikTok