Pelakon Nabila Huda mengakui bersyukur apabila ditemukan dengan suaminya kini Mohd Izwan Johar.

Menerusi entri di (IG), Nabila mengakui suami dan anaknya, Keisha Laila menjadi saksi kejayaannya memenangi anugerah pelakon pembantu wanita terbaik dalam Festival Filem Malaysia (FFM30).

"Dearest husband, the 1st time when I met you, macam terdetik dalam hati saya yang awaklah orang yang akan mendidik saya dan buat saya bahagia sampai akhir hayat saya.

"Pertama kali awak jumpa Keisha, you won my heart because I can see you taking care of us from that moment on.

Dearest husband, the 1st time when I met you, macam terdetik dalam hati saya yang awaklah orang yang akan mendidik saya, dan buat saya bahagia sampai akhir hayat saya. Pertama kali awak jumpa Keisha, you won my heart because I can see you taking care of us from that moment on. Hari ni, awak dan Keisha menjadi saksi pada kerjaya saya. Thank you sayang, your love for me is unbeatable, I wish and hope that I will be a better wife, mother and a person for you two. Tonight, and forever, both of you are my reward. Thank you #ffm30, tahun ni yang menang semua saya minat, it is time for real talent to rise and be appreciated.Thank you #ffm !!!❤️

A post shared by Nabila Huda (@kupu_kupu) on


"Hari ni, awak dan Keisha menjadi saksi pada kerjaya saya. Thank you sayang, your love for me is unbeatable, I wish and hope that I will be a better wife, mother and a person for you two.

"Tonight and forever both of you are my reward. Thank you #ffm30, tahun ni yang menang semua saya minat, it is time for real talent to rise and be appreciated.Thank you #ffm," tulisnya.

Rata-rata pengikutnya turut gembira melihat kebahagian mereka sekeluarga dan mendoakan yang terbaik serta mengucapkan tahniah kepada Nabila diatas kemenangannya.

Nabila mendirikan rumah tangga dengan Izwan pada 25 Disember 2015.

Terdahulu, Nabila pernah berkahwin dengan Zaidi Zailani namun berpisah pada tahun 2011. Hasil perkahwinan itu mereka dikurniakan seorang anak, Keisha.